کد خبر: ۲۱۴۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۰۴ دی ۱۴۰۲ - 25 December 2023

بانکداری ایرانی-سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی از بارش باران، برف و وزش باد در برخی مناطق کشور از جمله سواحل دریای خزر خبر داد.

به گزارش تسنیم، پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در استان‌های ساحلی دریای خزر، خراسان شمالی، بخش‌هایی از شمال غرب، غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی شده است.

فردا و روز چهارشنبه جو آرام و پایداری در کشور حاکم است و روز پنجشنبه در استان‌های ساحلی دریای خزر و روز جمعه علاوه بر این مناطق در شمال شرق کشور بارش پیش‌بینی می‌شود.

همچنین پنجشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور افزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. از اواخر وقت سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی دور از انتظار نیست.

امروز در مناطقی از شمال غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کشور افزایش سرعت باد گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. روز جمعه در نوار شمالی کشور کاهش محسوس دما روی می‌دهد. همچنین امروز دریای خزر و از اواخر وقت امروز تا روز پنجشنبه خلیج‌فارس و غرب تنگه هرمز مواج خواهد بود.

به گزارش تسنیم، بیشینه دما امروز تهران 14 درجه پیش‌بینی شده است. آسمان پایتخت نیز نیمه ابری خواهد بود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: