کد خبر: ۲۱۴۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - 09 December 2023

بانکداری ایرانی-شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با وضعیت ریزشی مواجه شده است.

به گزارش مهر، شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با ریزش ۲۷۲۰ واحدی مواجه شد. نمادهای فولاد، حکشتی، شتران، شستا، نوری و خودرو بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل داشته‌اند.

نمادهای جم، خودرو و خبهمن نیز بیشترین تأثیر مثبت را از خود بر جای گذاشته‌اند.

در ۱ ساعت و ۲۷ دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد ۲,۴۰۰ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، ورود نقدینگی حقیقی (خرید حقیقی از حقوقی) به ارزش ۱,۱۱۵ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. اما امروز ۱۹۷ میلیارد تومان خروج نقدینگی به ثبت رسیده است. این دومین روز متوالی است که نقدینگی حقیقی از سهام خارج می‌گردد.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۱,۵۱۲ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی از صندوق‌های درآمد ثابت با ثبت رقم ۲۶۸ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. این درحالی است که در یک هفته گذشته شیب خروج از این صندوق‌ها نسبت به میانگین ماهانه در حال کاهش است.

ارزش صف‌های خرید ۵۸۴ میلیارد تومان است که نسبت به میانگین هفتگی ۱۸۰ میلیارد تومان افزایش داشته است. این در حالی است که ارزش صف‌های فروش هم با افزایش ۱۰۰ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۳۹۵ میلیارد تومان قرار دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: