کد خبر: ۲۱۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - 26 November 2023
اولین کمپ ملی فروش با هدف رفع چالش‌ها و موانع شرکت‌های دانش‌بنیان در فروش محصولات دارای فناوری در پارک فناوری پردیس دایر می‌شود.

بانکداری ایرانی-اولین کمپ ملی فروش با هدف رفع چالش‌ها و موانع شرکت‌های دانش‌بنیان در فروش محصولات دارای فناوری در پارک فناوری پردیس دایر می‌شود.

به گزارش ایسنا، اولین کمپ ملی فروش محصولات دارای فناوری از ۲۹ آذر تا ۳ دی ماه در پارک فناوری پردیس با هدف کشف و اجرای راه‌ حل‌های خلاقانه فروش در سازمان، رفع چالش‌ها و موانع شرکت‌های دانش‌بنیان در فروش محصولات دارای فناوری و کمک به توسعه فروش کلیه محصولات و خدمات شرکت­‌ها دایر می‌شود.

این برنامه شامل روزانه ۹ ساعت آموزش، تمرین، کار گروهی و منتورینگ برای محصولات شرکت‌های حاضر در این کمپ با رویکرد اصول «تریز» خواهد بود. تریز، اصل نظری برای حل مساله بر مبنای منطق، داده‌ها و تحقیقات است و با روش شهودی فاصله بسیاری دارد. این روش مبتنی بر دانش و ابتکار هزاران مهندس است که روش خلاقانه حل مساله را برای پروژه‌های تیمی به کار گرفته‌اند.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، این رویداد از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی از طریق تخصیص یارانه آموزشی برای شرکت‌های دانش‌بنیان به میزان ۴۵ درصد تخفیف در هزینه ثبت نام حمایت شده است.

برچسب ها: دانش بنیان ، فناوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: