کد خبر: ۲۱۴۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۶ - ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - 24 November 2023
کارشناس هواشناسی گفت: تهران امروز و فردا غبار محلی دارد و شرایط برای گروه‌های حساس ناسالم است اما از روز یکشنبه با وزش باد هوای پایتخت مطلوب خواهد شد.

بانکداری ایرانی-کارشناس هواشناسی گفت: تهران امروز و فردا غبار محلی دارد و شرایط برای گروه‌های حساس ناسالم است اما از روز یکشنبه با وزش باد هوای پایتخت مطلوب خواهد شد.

به گزارش تسنیم، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی به بیان وضعیت جوی و آب و هوای امروز جمعه سوم آذر و روزهای آتی پرداخت و گفت: امروز با عبور موجی از روی نیمه جنوبی کشور، در این مناطق شاهد بارندگی هستیم و استان‌های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال وبختیاری، غرب فارس، غرب اصفهان، کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان وبلوچستان رگبار و رعدوبرق و وزش بادهای شدید را دارند.

وی افزود: انتظار می‌رود سواحل دریای خزر هم امروز بارش‌های پراکنده داشته باشند.

بانکداری ایرانی-کارشناس سازمان هواشناسی برای فردا شنبه نیز در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان رگبار و رعدوبرق و وزش بادهای شدید پیش‌بینی کرد.

به گفته گودرزی روز یکشنبه بیشتر مناطق کشور جوی آرام دارند و مجددا از روز دوشنبه هفته آتی سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب به کشور وارد شده و در این مناطق بارش‌ها آغاز می‌شوند که تا روزهای پایانی هفته آتی در کشور شاهد بارندگی هستیم.

کارشناس هواشناسی گفت: از امروز تا روز دوشنبه در شهرهای پرجمعیت مثل تهران، کرج، اصفهان و اراک افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: تهران هم امروز و فردا غبار محلی دارد و شرایط برای گروه‌های حساس ناسالم است اما از روز یکشنبه با وزش باد هوای پایتخت مطلوب خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: