کد خبر: ۲۱۴۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۳ - ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - 22 November 2023
اختصاصی بانکداری ایرانی ؛
موسسه ملل و شرکت فام دو ابزار و اپلیکیشن مهم و جدید خود را معرفی کرد که به جرات می توان گفت که نوآوری در صنعت بانکداری ایران است.

ارائه دو محصول جدید موسسه ملل وموسسه ملل و شرکت فام دو ابزار و اپلیکیشن مهم و جدید خود را معرفی کرد که به جرات می توان گفت که نوآوری در صنعت بانکداری ایران است. این موسسه با بهره برداری از هوش مصنوعی به شرایط خوبی دست یافته که در آن همه خدمات اعم از بورس، بانک، بیمه ، خودرویی و تسهیلات امکان پذیر می‌شود.

به گزارش بانکداری ایرانی، طالب، رییس اداره فناوری‌های نوین شرکت فام هلدینگ فناوری اطلاعات موسسه اعتباری ملل درباره این دو اپلیکیشن گفت: امروز دو محصول اصلی را معرفی می کنیم که به صورت کامل و از صفر تا صد آن توسط تیم شرکت تجارت الکترونیک فناوری موسسه ملل (فام) طراحی شده است . این محصول‌ها فام و متابانک هستند.

او افزود: فام اپلیکیشن پرداخت ماست و کانال اصلی خدمات ملل و هر خدمات پرداختی که به مشتری می توان ارائه کرد. این اپ با مبداء 26 بانک انتقال وجه انجام می دهد. خرید شارژ و بسته اینترنتی هم فارغ از این که از کدام بانک است صورت می گیرد.

طالب در ادامه اظهار کرد: متابانک نئوبانک موسسه ملل است . که مشتری می تواند انواع خدمات را در این سامانه انجام دهد. افتتاح حساب، صدور مجدد کارت، دریافت موجوی و گردش حساب و خدمات دیگر بصورت غیر حضوری از این طریق ممکن شده است. اپلیکیشن فام برای پرداخت است که همه اقدمات مثل خرید شارژ و بسته اینترنت پرداخت قبوض، فعالیت در حوزه بورس، بیمه و دیگر خدمات در این اپلیکیشن وجود دارد. انواع بیمه ها می توانند بخرند. مهمترین ویژگی اپلیکیشن فام نسبت به دیگر اپلیکیشن های پرداخت دو مزیت است . محیط کاربری و تجربه کاربری راحت و آسان است که می تواند از ان بهره ببرد.

رییس اداره فناوری های نوین شرکت فام تاکید کرد: دومین موضوع هوش مصنوعی است که تنها اپلیکیشن پرداخت حال حاضر بازار است که هوش مصنوعی دارد. حتی می توانند فارسی با این اپلیکیشن حرف بزنند و درخواست خود را ارائه کنند. و اپ با چندین سوال ساده و مکالمه مراحل را به درستی پیش می برد. این ابزار حتی سوالات روزمره مانند هواشناسی را هم پاسخ می‌گوید و یک ابزار بسیار مدرن و پیشرفته بر اساس تکنولوژی‌ها روز دنیاست. نکته مهمتر اینکه استفاده کنندگان از اپلیکیشن فام نیاز نیست که مشتری موسسه ملل باشند بلکه این موسسه 26 بانک را پشتیبانی می‌کند.

طالب عنوان کرد: ما دنبال این هستیم که فام را یک مگا اپ معرفی کنیم که خدمات بانک ، بیمه ، بورس و خدمات دیگری که مشتری نیاز دارد را ارائه کنیم مثلا بخشی است که مربوط به استعلامات است که از استعلام آموزش و پرورش و استعلامات حاکمیتی داخل ان است. قرار است که یک پکیج کامل از سرویس های مورد نیاز مشتری ارائه شود. در پکیج بورس کارگزاری ملل ، ثبت نام آنلاین  وجود دارد. تحلیل بازار بورس هم در قسمت بورس این اپ ها وجود دارد. در بخش بیمه هم می توانند تمام شرکت‌های بیمه را مقایسه کنند و بهترین را انتخاب کنند. و خرید هم بکنند.

در حال حاضر بیش از یک میلیون و 600 هزار نصب این اپلیکیشن تا امروز داشتیم. فام قابل نصب در همه سیستم های عامل موبایلی و کامپیوتری است. در اندروید و آی او اس و وب قابل استفاده است.
او در پایان گفت: نکته مهمتر اینکه در آینده نزدیک امکان دریافت تسهیلات در متابانک مهیا و خرید صندوق سرمایه گذاری اعتماد ملل هم به فام اضافه می شود. متابانک یک سامانه مستقل است که علاوه بر آن با نصب فام می‌توان از متابانک نیز استفاده کرد.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: