کد خبر: ۲۱۳۹۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - 14 November 2023
نخستین جلسه از مجموعه سمینارهای رایگان «آی‌لینک؛ آیندۀ هوش مصنوعی دانشجویان ایران» با موضوع «یادگیری ماشین در رسانه و علوم ارتباطات» به میزبانی خبرگزاری ایسنا برپا می‌شود.

بانکداری ایرانی-نخستین جلسه از مجموعه سمینارهای رایگان «آی‌لینک؛ آیندۀ هوش مصنوعی دانشجویان ایران» با موضوع «یادگیری ماشین در رسانه و علوم ارتباطات» به میزبانی خبرگزاری ایسنا برپا می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاونت آموزش، پژوهش و فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران که اخیراً موضوع به‌کارگیری هوش مصنوعی در رسانه را به‌عنوان کارویژه در فعالیت‌های خود قرار داده است، این مجموعه سمینارها را با دعوت از همۀ علاقه‌مندان به هوش مصنوعی و به‌ویژه رسانه و ارتباطات و با هدف ایجاد ارتباط بیشتر و بهتر در میان فعالان حوزۀ هوش مصنوعی و به‌ویژه پیوند آن‌ها با اهالی رسانه برگزار می‌کند.

در «آی‌لینک ۱» که به موضوع «یادگیری ماشین در رسانه و علوم ارتباطات» اختصاص دارد، فریور زرونده (مدیر واحد تجارت الکترونیک شرکت ایرانسل و بنیانگذار شرکت صادرات فناوری فن بازار توسعه پارس) به عنوان مهمان ویژه حضور خواهد داشت. او که دانش‌آموختۀ رشته اقتصاد، پژوهشگر و مدرس علوم داده (از سال ۱۳۹۵) و دانش‌پژوه رشتۀ یادگیری ماشین و هوش مصنوعی دانشگاه استنفورد آمریکاست، ضمن مروری بر منابع و انواع داده در صنعت رسانه، به تکنیک‌های جمع‌آوری و پیش‌پردازش داده، تجسم و تحلیل داده، پاکسازی و تبدیل داده و غیره می‌پردازد و از این می‌گوید که یادگیری ماشین چیست و چطور کار می‌کند.

در نخستین جلسه از مجموعه سمینارهای «آی‌لینک» که در روز پنج‌شنبه (۲۵ آبان‌ماه ۱۴۰۲) از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در خبرگزاری ایسنا (واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، خیابان وحید نظری، پلاک ۲۵) برگزار خواهد شد، ضمن مروری بر تازه‌های دنیای هوش مصنوعی، سخنرانی و گفت‌وگو با موضوع «یادگیری ماشین در رسانه و علوم ارتباطات»، حاضران در جلسه می‌توانند جهت آشنایی بیشتر با جامعۀ فعالان حوزۀ حوزش مصنوعی و نیز رسانه به معرفی خود و فعالیت‌های‌شان بپردازند.

این سمینار مناسب افرادی‌ست که قصد دارند چیستی و چگونگی عملکرد فناوری یادگیری ماشین و علوم مرتبط با هوش مصنوعی را با زبانی علمی فراگیرند. در «آی‌لینک ۱» مهم‌ترین مسیرهای یادگیری و گام‌های ورود به بازار کار با تسلط بر این دانش به مخاطبین ارائه خواهد شد.

این سمینار پیش نیاز خاصی ندارد و آشنایی با علوم کامپیوتر و اصطلاحات آماری در حد پایه‌ای برای آن کافی‌ست.

ظرفیت نخستین دورهمی «آی‌لینک» ۳۰ نفر است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این رویداد که به‌صورت رایگان برگزار می‌شود به صفحۀ هوش مصنوعی ایسنا به نشانی ai.isna.ir مراجعه کنند. با این حال، همۀ علاقه‌مندان می‌توانند این دورهمی آنلاین را به صورت زنده از تلویزیون ایسنا (قابل مشاهده در صفحۀ اصلی خبرگزاری ایسنا) دنبال کنند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره تلفن‌های ۶۱۹۷۲۴۲۰ یا ۶۱۹۷۲۴۴۰ (۰۲۱) تماس حاصل فرمایید.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: