کد خبر: ۲۱۳۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۹ - ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - 14 October 2023
تندیس دهمین اجلاس سراسری «رضایت‌مندی مشتری» با رویکرد تجلیل از برندهای مسووليت‌پذیر و مشتری‌مدار به بانک سینا اعطا شد.

تندیس دهمین اجلاس سراسری «رضایت‌مندی مشتری» با رویکرد تجلیل از برندهای مسووليت‌پذیر و مشتری‌مدار به بانک سینا اعطا شد.

دهمین اجلاس سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسووليت‌پذیر و مشتری‌مدار با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسوولان شرکت‌ها و کارآفرینان فعّال حوزه‌های تولیدی و خدماتی کشور، برگزار شد.

بانک سینا بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته هيات داوران، در حوزه مهارت‌های ارتباطی و تعامل شایسته با مشتریان، موفّق به دریافت لوح سپاس و تندیس این اجلاس شد.

بر اساس اين گزارش، بانک سینا در یک سال گذشته در حوزه CRM و ارتباط با مشتریان تلاش کرده است تا با بهره‌گیری از دانش روز و رعایت استانداردهای پاسخگویی به مشتریان، رضایتمندی مشتریان خود از پاسخگویی شبانه‌روزی به سؤالات آن‌ها را افزایش دهد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: