کد خبر: ۲۱۳۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - 27 September 2023
بانکداری ایرانی گزارش می دهد؛
شرکت بیمه ما در سال جاری عملکرد خاصی ثبت کرده است و برای رسیدن به این موفقیت ، استراتژی و آموزش‌های خاصی را تجربه کرد.

علی سوری -   شرکت بیمه ما در سال جاری عملکرد خاصی ثبت کرده است و برای رسیدن به این موفقیت ، استراتژی و آموزش‌های خاصی را تجربه کرد.

به گزارش بانکداری ایرانی، شرکت بیمه ما در سال‌های اخیر همواره روند صعودی در عملکرد خود را حفظ کرده و در این رابطه چندین استراتژی خاصی دارد.این استراتژی با موارد از قبیل یکپارچگي با مشتريان از طريق مشاوره تخصصي و افزايش آگاهي مشتريان؛ برتري عملياتي و رهبري محصول؛ بهبود محيط و ايجاد انسجام دروني در راستاي تحول كسب وكار؛توسعه يكپارچه فرآيندها كاهش پيچيدگي و ساده سازي عمليات ها با بكارگيري فناوري‌هاي نوين؛توسعه دانش و مهارت كاركنان و ارتقاي كيفيت سرمايه انساني؛ ايجاد زنجيره ارزش و توسعه كانال‌هاي تعاملي هوشمند با ساير بخش‌ها؛ توسعه روابط بلندمدت و پايدار با مشتريان و توسعه شايستگي‌هاي كاركنان در راستاي مقصد شايستگي‌هاي محوري سازمان است. نتیجه این استراتژی‌ها رشد 145 درصدی حق بیمه تولیدی نسبت به مرداد پارسال و دستیابی به نسبت خسارت 27 درصدی در مرداد 1402 بود.

در مرداد پارسال شرکت بیمه ما حدود 12 هزار و 750 میلیارد ریال حق بیمه تولید کرد در مرداد امسال حق بیمه تولیدی به 30 هزار میلیارد ریال افزایش یافت. این رشد 150 درصدی به دلیل همین رویه مثبت شرکت در بسترسازی های مناسب است.در پنج سال گذشته رشد 12 درصدی در حق بیمه تولیدی شرکت بیمه ما رخ داده است. از حدود 2700 میلیارد ریال حق بیمه تولیدی به 30000 میلیارد ریال رسید.

بررسی عملکرد بیمه ما در دوره های پنج گانه

بیمه ما دارای 507 نفر نیروی رسمی، 49 واحد شعبه، 2342 عدد نمایندگی شرکت و تعداد 905 کارگزاری فعال دارد که در سال جاری به فروش حق بیمه تلاش کردند.

بررسی عملکرد بیمه ما در دوره های پنج گانه

رشد 50 درصدی بیمه اتش سوزی

نمونه هایی از رشد در بیمه ما وجود دارد که نشان می دهد رویه این شرکت تغییر اساسی به سمت پیشرفت دارد. بیمه آتش سوزی یکی از این نمونه هاست.
بر اساس این گزارش، حجم تقاضای خرید بیمه نامه بیمه آتش سوزی شرکت بیمه "ما"، در سال 1401 در مقایسه با مدت مشابه سال 1400، بیش از 50 درصد رشد کرد. بیمه آتش عبارت از آتش سوزی صنعتی و انبارها، است آتش سوزی مسکونی، اتش سوزی طرح اصناف، طرح جامع آتش سوزی، اتش سوزی انبار، و سفر هستند. انوری مدیر بیمه های آتش سوزی اخیرا گفته در سال گذشته، 2268 فقره حواله خسارت صادر شد . همچنین ضمن اعزام تیم های کارشناسی به مناطق زلزله زده شهرستان خوی و ارزیابی خسارت های وارد شده به اموال بیمه گذاران، خسارتی معادل 38/5 میلیارد ریال پرداخت کردیم.

رشد 60 درصدی بیمه باربری
یکی دیگر از این نمونه ها ، بیمه باربری و کشتی و هواپیماست که رشدی حدود 60 درصدی داشت.
حق بیمه تولیدی بیمه های باربری و کشتی و هواپیما شرکت بیمه " ما " در سال 1401 با 59 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال 1400 به حدود 741 میلیارد ریال رسیده است .
الهام تاجیک باغخواص مدیر بیمه های باربری و کشتی و هواپیما اخیرا گفته که حق بیمه تولیدی بیمه های باربری شرکت بیمه "ما" در سال 1401 با نزدیک به 60 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال 1400 به حدود 741 میلیارد ریال رسید، همچنین تعداد بیمه نامه های صادره این رشته بیمه ای در این مدت با 35 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال 1400 بیش از 15 هزار فقره می باشد.

بررسی عملکرد بیمه ما در دوره های پنج گانه


بررسي سوابق شركت در خصوص ايفاي مسئوليت اجتماعي حاكي از عملكرد مناسب شركت در اين زمينه است به گونه اي كه در سال ١٣٩٥ شركت بيمه ما موفق شد پس از مميزي در ١٠ بخش، به عنوان اولين و تنها شركت بيمه‌اي، نشان ملي مسئوليت اجتماعي را دريافت کند و پس از آن به تناسب سياستهاي شركت، اقدامات مهم و قابل توجهي همچون برگزاري زنگ مدارس، حمايت از رويدادهاي فرهنگي و برنامه ريزي براي تسهيل دسترسي و برخورداري آحاد مردم از بيمه هاي زندگي مطابق با نيازهاي افراد جامعه را انجام دهد. همچنين در زمينه بعد داخلي مسئوليت اجتماعي، شركت بيمه ما اقدامات موثري در جهت بهبود و ارتقاي سطح معيشت و رفاه و زندگي كاركنان انجام داده است. علاوه بر اين ، شركت در مراسم برگزاري اربعين سال ١٤٠١ جهت برپايي موكب مبلغ ٢,٣٠٠ ميليون ريال پرداخت کرد.

 

 

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: