کد خبر: ۲۱۲۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - 21 September 2023
اختصاصی بانکداری ایرانی؛
بیمه پارسیان همواره یکی از پنج شرکت بزرگ در صنعت بیمه ایران بوده و عملکرد جالب توجهی در این صنعت از خود به نمایش گذاشته است.

بیمه پارسیان همواره یکی از پنج شرکت بزرگ در صنعت بیمه ایران بوده و عملکرد جالب توجهی در این صنعت از خود به نمایش گذاشته است.

به گزارش بانکداری ایرانی، بیمه پارسیان، در گذشته مشتریان حقوقی بزرگی داشته و در ماه‌های اخیر هم تلاش کرده تا این فضا را در بین مشتریان خرد و بازار خرده فروشی هم گسترش دهد و برای این کار شبکه فروش خود را تقویت کرده است.برای این منظور، در سال جاری به شبکه فروش بیمه پارسیان در سال جاری حدود 178 نماینده اضافه شدند و این نشان دهنده گسترش شبکه فروش بیمه پارسیان است که نشان می دهد این شرکت قصد دارد که در شهرهای بزرگ و کوچک و شرکت های بزرگ و کوچک حضور داشته باشد و به فروش بیمه اقدام کند.بیمه پارسیان دارای نسبت و سطح توانگری مناسبی است و می تواند این توسعه را به راحتی انجام دهد.

بر اساس گزارش‌های مالی منتشر شده در سال ۱۴۰۱، این شرکت توانست با رشد نسبت توانگری مالی خود در مقایسه با سال گذشته، جایگاه خود را در برترین سطح توانگری مالی در صنعت بیمه ایران حفظ کند.
از طرف دیگر بیمه پارسیان از شرکت های قدیمی است که دارای مجوز ظرفیت نگهداری ریسک و قبول اتکایی است این شرکت جز پنج شرکت بیمه ابتدایی و بزرگی بود که این مجوز را دریافت کرده و فروش های بزرگی انجام داده است.

شرکت بیمه پارسیان با این ظرفیت تخصصی که دارد قادر است هر ریسکی را در کشور بپذیرد و در نهایت با بیمه اتکایی کار را پیش ببرد. در حوزه نفت و انرژی ، دیجیتال، آموزش و پروروش، هواپیما، کشتی و دیگر حوزه های بزرگ و کوچک از سوی بیمه پارسیان با توجه به شرایط شرکت امکان پذیر است.

بر اساس این گزارش، بیمه پارسیان در سال 1401 دارای 999 نفر پرسنل، 63 شعبه و 2409 نماینده بود. در سال 1402 این شرکت دارای 1005 نفر پرسنل، 63 شعبه و 2587 نماینده داشت که رشدی قابل توجه است. بنابراین این شرکت 178 نماینده خود را افزایش داده و خیز بزرگی را برای توسعه فروش برداشته است.

بر اساس اخرین گزارش ها، شرکت بیمه پارسیان در سال‌های اخیر با ارائه خدمات جدید و مبتنی بر فناوری، بهبود فرآیند دریافت بیمه‌نامه و پرداخت خسارت را به دست آورده و رضایت و اعتماد بیشتر مشتریان خود را جلب کرده است. پارسیان، با ایجاد مدیریت تخصصی بیمه نفت و انرژی در جهت بهبود و تخصصی کردن بیمه‌نامه‌های این رشته پرداخت تا بتواند عنوان جایگاه برتر در این حوزه را تثبیت کند.

علاوه بر این، بیمه پارسیان برای حضور بیشتر و موثرتر در صنعت بزرگ کشتی سازی دست به اقدامات مهمی زده و اخیرا، دوره آموزشی شناخت شناورها برای کارشناسان مدیریت بیمه های کشتی، هواپیما و خاص و تعدادی از کارشناسان مدیریت حقوقی و امور قراردادها در ساختمان مرکزی بیمه پارسیان برگزار کرد.

همچنین فعالیت در حوزه دیجیتالی و ارائه خدمات و محصول در این حوزه هم یکی از موفقیت های شرکت است در پاییز پارسال در نشستی که با حضور رییس کل بیمه مرکزی و دبیرکل سندیکای بیمه گران در شعبه بیمه پارسیان در شهر رشت برگزارشد، محصولات و خدمات دیجیتال و مبتنی بر فضای مجازی و الکترونیکی بیمه پارسیان معرفی شد. در این نشست محصولات و خدماتی شامل؛ تعیین برخط مقصر حادثه، اعلام خسارت و تشکیل پرونده خسارت بیمه بدنه خودرو، نرم افزار چتر همراه بیمه پارسیان با انواع و اقسام امکانات و خدمات بیمه ای، سیستم فروش اینترنی پیشرفته بیمه شخص ثالث اتومبیل، باشگاه مشتریان بیمه پارسیان، انواع نرم افزار های ارتباط با بیمه گزاران جهت سهولت و دسترسی به خدمات بیمه پارسیان و در مجموع راه اندازی محیط کار هیبریدی و همچنین بیمه نهال زندگی که مبتنی بر ارتباط مشترک بانک و بیمه در حوزه بیمه های زندگی است به عنوان فعالیت در حوزه دیجیتالی معرفی شدند که نشان می دهد این شرکت در این حوزه کارهای بزرگی انجام داده است.همه این اقدامات نشان می دهد که بیمه پارسیان تلاش دارد که در حوزه های مختلف در سالهای پیش رو ممتاز شده و فعالیت درخشانی از خود به نمایش بگذارد.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: