کد خبر: ۲۱۲۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - 21 August 2023
با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد بانک ایران زمین و اصحاب رسانه از وب‌سایت جدید این بانک رونمایی شد.

با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد بانک ایران زمین و اصحاب رسانه از وب‌سایت جدید این بانک رونمایی شد.

به گزارش بانکداری ایرانی ؛ سید محمد حسین استاد مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین در این مراسم ضمن اشاره به تحولات چشمگیر بانک ها در حوزه ارائه سرویس های بانکداری دیجیتال، گفت: سیستم بانکی کشور در حال گذار از بانکداری دیجیتال به سمت بانکداری هوشمند و کاربرد محور است.

استاد وب‌سایت بانک ها را یکی از پلتفرم های اصلی ارتباط با مشتریان خود بیان کرد و افزود: همکاران من در بانک ایران زمین ماه‌ها تجربیات مشتریان و کاربران داخلی و خارجی در حوزه وب‌سایت های بانکی و نئوبانک ها را بررسی کردند و با پایش نیازها و توقعات آنان از وبسایت بانکی، نسخه جدید وب‌سایت بانک ایران زمین را طراحی و رونمایی کردند.

در ادامه این مراسم مدیر امور روابط عمومی بانک ایران زمین خلق تجربه متفاوت و کاربردی برای کاربران را از اهداف اصلی وب‌سایت جدید این بانک اعلام کرد و گفت: ما با طراحی یکپارچه براساس سند هویت برند و سئو محور و نیز امکان استفاده و دسترسی سریع کاربران به خدمات و محصولات بانک، تلاش کردیم تا تجربه ای مطلوب از ارائه سرویس های بانکی در ذهن مشتری ایجاد کنیم.

استاد همچنین از اتصال وبلاگ و بات های هوش مصنوعی و نیز شخصی سازی خدمات وبسایت در آینده نزدیک خبر داد و خاطرنشان کرد: وب‌سایت جدید بانک ایران زمین به عنوان نخستین وبسایت سئو محور بانکی در کشور از یک ماه دیگر در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: