کد خبر: ۲۱۲۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۸ - ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - 05 August 2023
در راستای توسعه دامنه خدمت‌رسانی و تسهیل ارتباط جامعه معزز ایثارگری با بانک، سامانه تلفنی اختصاصی ویژه ایثارگران راه‌اندازی شد.

سامانه تلفنی ویژه مدیریت ارتباط با ایثارگران در بانک دی راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی؛ در راستای توسعه دامنه خدمت‌رسانی و تسهیل ارتباط جامعه معزز ایثارگری با بانک، سامانه تلفنی اختصاصی ویژه ایثارگران راه‌اندازی شد.

روح الله اکبری، مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، با بیان این مطلب گفت: سامانه تلفنی 28930 به عنوان سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان بانک دی از این پس با تعریف اختصاصی شماره تلفن ایثارگران، به صورت خودکار و بدون صف انتظار، آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات جامعه هدف بنیادشهید است.
دیگران چه می خوانند:
وام ۵۰ میلیون تومانی بانک گردشگری با سود صفر درصد برای خرید کالا از فروشگاه های رفاه
بانک صادرات ایران آماده ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین است ​
اقدامات فولاد سنگان خراسان در مسیر تامین نیاز کشور

مسئول کارگروه هماهنگی امور ایثارگران بانک دی، گفت: در کنار این سامانه، واحدهای پاسخگو، براساس سلسله مراتب، از خود شعبه‌، می‌توانند پاسخگوی اعتراضات و شکایات این عزیزان باشند. اگر ایثارگران عزیز از این طریق نیز به نتیجه دل‌خواه خود از شکایت مطرح شده نرسیدند، می‌توانند با کارمندان امور شعب یا واحد خود بانک دی که به صورت بانکداری ویژه است، تماس گرفته و مشکل خود را مطرح کنند.

وی افزود: سامانه ارتباط با مشتریان بانک دی تا به امروز هم پیگیر موضوعات و مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان و جامعه ایثارگری بوده و هم دغدغه آنها را به طور کامل به واحدهای مربوط انعکاس داده است‌ چرا که این تکلیف ما است که وقتی موضوعی برای پی‌گیری به ما ارجاع می‌شود، به بهترین شکل مورد پی‌گیری قرار گیرد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: