کد خبر: ۲۱۰۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 15 May 2023
راهکارهای ارائه خدمات باکیفیت به بیمه شدگان بانک صادرات ایران،درنشست مشترک مدیران ستادی و شعب‌استانی بیمه سرمد بصورت ویدئوکنفرانس مورد بررسی قرارگرفت.

راهکارهای ارائه خدمات باکیفیت به بیمه شدگان بانک صادرات ایران،درنشست مشترک مدیران ستادی و شعب‌استانی بیمه سرمد بصورت ویدئوکنفرانس مورد بررسی قرارگرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سرمد،سید محمدمهدی بهشتی نژاد،دراین جلسه به تعاملات مشترک بیمه سرمد و بانک صادرات اشاره کردوگفت:خوشبختانه ارتباطات گسترده بین بانک صادرات و بیمه سرمد وجود دارد‌ که حاکی از اعتماد متقابل و توسعه منافع مشترک است و باتلاش و اصلاح برخی ساختارها، باید موانع خدمات رسانی را ازمیان برداشت تا کارکنان و بازنشستگان بانک صادرات ،خدمات مطلوب بیمه سرمد را بهتر لمس کنند.

مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به رسیدگی فرایندهای پرداخت خسارت درمانی به بیمه شدگان بانک صادرات گفت:پرداخت به موقع خسارت ها،ثبت به موقع اطلاعات بیمه شدگان در سامانه ثبت اطلاعات و نظارت مستمر و تعامل سازنده با مراکز درمانی طرف قرارداد،مولفه های بالابردن رضایتمندی بیمه شدگان است و باید درحداقل زمان ممکن انجام شود و درصورت نیازبه اصلاح ساختارهای موجود،با انجام بازنگری فرایندهای موجود ،در جهت رضایتمندی بیمه شدگان حرکت کنیم.

بهشتی نژاد درپایان اظهارداشت:مهمترین وظیفه و رسالت مدیران استانی و ستادی،حفظ حقوق مشریان و جلب رضایت آنهاست و امیدوارم که همه ارکان شرکت درراستای تحقق اهداف سازمانی بیمه سرمد گام برداریم.

در ادامه این نشست،مدیران ستادی بیمه سرمد به بیان اقدامات انجام شده در خصوص بروز شدن پرداختی به مراکز درمانی،اصلاح فرایندهای اداری پرداخت خسارت ها،به منظور افزایش سرعت و دقت بیشتر در انجام خدمات پرداختند.

رؤسای شعب استانی که بصورت برخط در این نشست حضور داشتند، ضمن ارائه گزارش‌ عملکرد خود در جهت تعامل با کانون بازنشستگان و مدیران استانی بانک صادرات به تبادل نظر پرداختند و ارائه ابتکارات نوین، استفاده از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات برای تحقق تحول دیجیتال در شرکت را راهگشا دانسته و حرکت در مسیر اصلاح فرایند را تسریع در امور مذکور دانستند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: