کد خبر: ۲۱۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 01 May 2023
گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه آسیا بر مبنای ISO۹۰۰۱: ۲۰۱۵ برای چهارمین سال متوالی مورد تایید قرار گرفت.

گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه آسیا بر مبنای ISO۹۰۰۱: ۲۰۱۵ برای چهارمین سال متوالی مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و بنا بر اعلام مدیریت ریسک و بهبود فرآیند‌ها بیمه آسیا، در پی انجام موفقیت‌آمیز ممیزی مراقبتی سالانه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو ۹۰۰۱ در شرکت بیمه آسیا و انطباق الزامات این استاندارد، گواهی نامه مربوطه برای این شرکت در سال ۱۴۰۱ تایید و صادر شد. بنابراین گزارش، گواهی نامه سیستم مدیریت کیفیت بیمه آسیا توسط موسسه بین‌المللی CBQA GLOBAL صادر شده است.

این شرکت در زمینه صدور گواهی نامه‌های استاندارد سیستم مدیریتی ISO فعالیت می‌کند. ایزو ۹۰۰۱ استانداردی بین‌المللی و شناخته‌شده برای ایجاد، اجرا و حفظ سیستم مدیریت کیفیت در هر شرکت است.

این استاندارد بین‌المللی به منظور افزایش رضایت مشتری، استفاده از رویکرد فرآیندی را به هنگام توسعه، اجرا و بهبود اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت در نظر می‌گیرد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: