کد خبر: ۲۰۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - 30 March 2023
این شرکت در تیر ۱۴۰۰ پذیرش و در مرداد ۱۴۰۱ با نماد پی‌پاد در فهرست شرکت‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

عرضه اولیه سهام شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد به‌عنوان ششصد و یکمین شرکت پذیرفته‌شده در بخش رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن در بازار دوم بورس، روز چهارشنبه ۱۶ فروردین، با نماد پی‌پاد انجام می‌گیرد.

این شرکت در تیر ۱۴۰۰ پذیرش و در مرداد ۱۴۰۱ با نماد پی‌پاد در فهرست شرکت‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شده است.

اطلاعیه عرضه اولیه پی‌پاد
بر این‌ اساس، ۳۶۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم که ۱۲ درصد سهام شرکت را در بر می‌گیرد به بازارگردانی صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی اندیشه زرین پاسارگاد با نماد پی‌پاد و با قیمت مبنای ۵.۰۰۰ ریال به عنوان عرضه اولیه منتشر می‌شود. در این مرحله عرضه اولیه، هر کد حقیقی و حقوقی ۵۰۰ سهم دارد، سقف قیمت ۵.۵۰۰ ریال و کف قیمت هم رقمی معادل ۴.۵۰۰ ریال تعیین شده است.


ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی و محدوده قیمتی تعیین‌شده امکان‌پذیر است و ورود سفارش به‌صورت گروهی غیرمجاز است. پس از اتمام دوره ثبت سفارش، کشف قیمت با توجه به وضعیت سفارش‌های ثبت‌شده در دوره ثبت سفارش و مطابق با مفاد مندرج در ماده ۱۷ دستورالعمل پذیره‌نویسی و عرضه اولیه اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار مصوب ۱۴ دی‌ماه سال ۱۳۹۵ هیئت‌مدیره سازمان بورس و اصلاحات بعدی آن خواهد بود.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: