کد خبر: ۲۰۸۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۹ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - 26 February 2023
با مصوبه کمیته درج فرابورس ، شرکت بیمه زندگی کاریزما با سرمایه ۲۴۰ میلیارد تومانی به عنوان دویست و هفتاد و هفتمین نماد در تابلو زرد بازار پایه درج شد.

شرکت بیمه جدید با سرمایه ۲۴۰ میلیاردی در فرابورس درج شدبا مصوبه کمیته درج فرابورس ، شرکت بیمه زندگی کاریزما با سرمایه ۲۴۰ میلیارد تومانی به عنوان دویست و هفتاد و هفتمین نماد در تابلو زرد بازار پایه درج شد.

به گزارش بانکداری ایرانی ؛  به استناد مصوبه کمیته درج فرابورس ، شرکت بیمه زندگی کاریزما از 6 اسفند با نماد "کاریز" در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی به عنوان دویست و هفتاد و هفتمین نماد در تابلو زرد بازار پایه فرابورس درج شد.

بر اساس این گزارش، سرمایه شرکت 240 میلیارد تومان است که 50 درصد آن پرداخت شده و 50 درصد مابقی در تعهد سهامداران است و باید حداکثر ظرف مدت دو سال از تاریخ ثبت شرکت نزد مرجع ثبت شرکت ها پرداخت شود.

شرکت بیمه زندگی کاریزما به عنوان یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه مالی کاریزما 21 آذر سال 1400 سهام را از طریق شبکه کارگزاران عضو فرابورس در روش قیمت ثابت، پذیره‌نویسی کرد. فرایند تاسیس و اخذ مجوزهای لازم برای این شرکت انجام و با برگزاری مجمع موسسین، کار آغاز و در آینده نزدیک نماد "کاریز" بازگشایی خواهد شد.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: