کد خبر: ۲۰۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - 20 February 2023
آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان
به گفته جیک وویاستیک تاجر، بیت‌کوین (BTC) در آستانه حرکتی تهاجمی است. وی در یک توییت، حرکت‌های بالقوه بیت‌کوین را تجزیه و تحلیل و اشاره کرد که این ارز دیجیتال در حال وارد شدن به شکاف حجمی است و این پتانسیل را دارد که از ۲۹هزار و ۲۵۰ تا ۳۰هزار و ۴۰۰ دلار به سمت منطقه عرضه حرکت کند.

بانکداری ایرانی- به گفته جیک وویاستیک تاجر، بیت‌کوین (BTC) در آستانه حرکتی تهاجمی است. وی در یک توییت، حرکت‌های بالقوه بیت‌کوین را تجزیه و تحلیل و اشاره کرد که این ارز دیجیتال در حال وارد شدن به شکاف حجمی است و این پتانسیل را دارد که از ۲۹هزار و ۲۵۰ تا ۳۰هزار و ۴۰۰ دلار به سمت منطقه عرضه حرکت کند.

به گزارش ایسنا به نقل از کریپتو، تجزیه و تحلیل وویاستیک نشان می‌دهد که بیت‌کوین در حال حاضر در یک الگوی مثلث متقارن با ماهیت خنثی قرار دارد و تا زمانی که بسته شدن روزانه در بالا یا پایین آن آشکار نشود، مسیر آینده بیت‌کوین هنوز نامشخص است.

اگرچه جیک وویاستیک کریپتو معامله نمی‌کند اما به‌طور مکرر حرکات بیت‌کوین را بررسی می‌کند زیرا به عنوان یک شاخص ریسک در برابر ریسک بازارهای گسترده‌تر عمل می‌کند.

در نمودار روزانه، در حال حاضر بیت‌کوین در حال آزمایش ناحیه محوری قبلی است که در ماه آگوست آن را معکوس کرد. به گفته جیک وویاستیک، تقریباً درست در اوج آگوست این ناحیه رد شد اما روز جمعه یک شمع سالم به دست آورد.

اگر بیت‌کوین در شمع روزانه به بالای ۲۵هزار و ۳۴۴ دلار برسد، جیک وویاستیک معتقد است که می‌تواند به سرعت احتمالاً تا مرز ۳۰هزار دلار افزایش یابد که حوزه مهمی در سمت عرضه و تقاضاست.

تحلیل جیک وویاستیک نشان می‌دهد که اگر بیت‌کوین بتواند حجمی را بر اساس قیمت پایه بیابد، می‌تواند به سرعت از شکاف حجم عبور کند زیرا شرکت‌کنندگان زیادی که مالک بیت‌کوین هستند در این حوزه وجود ندارند و خلأ برای حرکت سریع قیمت ایجاد می‌کند که ممکن است به حرکت به سمت منطقه ۳۰هزار دلاری اشاره کند.

از آنجایی که آخر هفته زمان بزرگی برای ارزهای دیجیتال است، معامله‌گران عملکرد بیت‌کوین را از نزدیک زیر نظر خواهند داشت تا دریابند که آیا حرکتی تهاجمی به منطقه عرضه بی‌سود و زیان دارد یا خیر.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱.۱۲ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۰.۵۴ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۲۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۳۳ درصد کاهش داشته است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۳.۱۳ میلیارد دلار است که ۴۹.۸۸ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۷.۵۳ میلیارد دلار است که ۱۱.۹۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۵.۸۸ میلیارد دلار است که ۸۸.۵۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۰۹:۲۲ به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین

قیمت: ۲۴هزار و ۴۶۶.۰۱ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۰۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۱.۹۴ درصد افزایش

۲- اتریوم

قیمت: ۱۶۸۶.۹۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۷۴ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۹۹ درصد افزایش

۳- تتر

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۴- بایننس کوین

قیمت: ۳۱۶.۰۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۴۵ درصد افزایش

۵- یو اس دی کوین

قیمت: ۱.۰۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش

۶- ریپل

قیمت: ۰.۳۹۱۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۸ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۴.۶۷ درصد افزایش

۷- کاردانو

قیمت: ۰.۴۰۳۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۱۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۱.۲۸ درصد افزایش

۸ - دوج کوین

قیمت: ۰.۰۸۷۷۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۳۶ درصد افزایش

۹- سولانا

قیمت: ۲۶.۴۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۱.۵۰ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۶.۱۲ درصد افزایش

۱۰ -پولکا دوت

قیمت: ۷.۴۵ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۱۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۰.۳۶ درصد افزایش

برچسب ها: رمزارز ، بیت کوین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: