کد خبر: ۲۰۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - 25 January 2023
اخیرا گزارشی در بانکداری ایرانی مبنی بر استخدام فرزندان شاغل در بانک ملی، منتشر شد که بانکی ملی پس از انتشار این گزارش توضیحی را به بانکداری ایرانی ارائه کرد .

اخیرا گزارشی در بانکداری ایرانی مبنی بر استخدام فرزندان شاغل در بانک ملی، منتشر شد که بانکی ملی پس از انتشار این گزارش توضیحی را به بانکداری ایرانی ارائه کرد با این توضیح که این بکارگیری فرزندان کارکنان و بازنشسته ، به مفهوم استخدام نبوده بلکه دعوت به همکاری موقتی و پروژه‌ای است.

 چندی پیش اخباری در اختیار بانکداری ایرانی قرار گرفت مبنی بر اینکه «اداره کل آموزش بانک ملی ایران» در نظر دارد برای تأمین کادر مورد نیاز خود در حوزه تولید محتوای الکترونیکی «از بین فرزندان همکار شاغل/ بازنشسته (ساکن تهران)» تعدادی نیرو استخدام کند و برای این موضوع آزمونی نیز برگزار نکرده و قرار است تنها «از فرد متقاضی جهت مصاحبه حضوری» دعوت شود.

انتشار این خبر سبب ، واکنش هایی شده که در نهایت ، بانک ملی طی توضیحی به بانکداری ایرانی ارسال کرد مبنی برای این که این استخدام بصورت دائمی نبوده بلکه بکارگیری موقتی فرزندان کارکنان و بازنشستگان برای پروژه‌ها و مواردی خاص مانند موشن گرافی و غیره است و به معنی استخدام دائمی که با آزمون صورت می گیرد، نیست. در ادامه این توضیح امده است که این موضوع در سراسر ایران اجرا شده و به منظور کمک به شهروندان و خانواده کارکنان بانک ملی در وضعیت اقتصادی فعلی در همه مناطق مانند محروم نیز است .

شایان ذکر است که در متن فراخوان تحت عنوان شناسایی توانمندی فرزندان همکاران، آمده است که از افراد متخصص از بین فرزندان کارکنان و بازنشستگان برای کارهای پروژه‌ای و موقت افرادی را جذب خواهند کرد. موارد مورد نیاز نظیر تدوین فیلم، موشن گرافی، امور گرافیکی و تسط به سناریونویسی قید شده است.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: