کد خبر: ۲۰۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۱ دی ۱۴۰۱ - 01 January 2023
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: متوسط قبض آب پرمصرف ها ۵۰۰ هزار تومان ثبت شده اما ممکن است این عدد به دو تا سه میلیون تومان هم برسد.

بانکداری ایرانی- مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: متوسط قبض آب پرمصرف ها ۵۰۰ هزار تومان ثبت شده اما ممکن است این عدد به دو تا سه میلیون تومان هم برسد.

به گزارش ایسنا، اتابک جعفری در حاشیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب وفاضلاب ایران در نشستی خبری و در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص نحوه برخورد با مشترکان پرمصرف و وضعیت صدور قبوض این بخش اظهار کرد: مشترکان پر مصرف دو برابر الگو و مشترکان بدمصرف بیش از دو برابر الگو مصرف می کنند که برای این دسته از مشترکان قبوض بالاتری صادر می شود.

وی ادامه داد: در تهران آب ۱۷ هزار مشترک بدمصرف پس از اعلام تذکر قطع شده که اجرای چنین برنامه هایی منجر به این شده است که میزان بدمصرف ها از هشت درصد به پنج درصدکاهش یابد.

به گفته مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، پیش‌بینی می‌شود با برنامه‌ریزی‌هایی که در تهران و سایر استان‌ها صورت می‌گیرد، تعداد بدمصرف ها کم‌تر شود و به حداقل ممکن برسد.

وی با بیان اینکه تعداد مشترکان بدمصرف معادل چهار درصد مشترکان است، اظهار کرد: به این دسته از مشترکان ابتدا اخطار داده می شود در صورت عدم رعایت به طور موقت آب آن ها قطع می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: