کد خبر: ۲۰۶۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۲ - ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - 10 November 2022
بعد از افزایش قیمت طلا و سکه در بازار طی چند روز گذشته امروز پنجشنبه شاهد فروش سکه در کانال ۱۵ میلیون تومانی هستیم.

بعد از افزایش قیمت طلا و سکه در بازار طی چند روز گذشته امروز پنجشنبه شاهد فروش سکه در کانال ۱۵ میلیون تومانی هستیم.

به گزارش  صدا وسیما امروز پنجشنبه (۱۹ آبان ماه) هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار تهران یک میلیون و ۴۵۵ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۵ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان فروخته شد.

در سبزه میدان هر قطعه سکه طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دادوستد می‌شود.

هر مثقال طلا امروز در بازار تهران ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود و اونس طلا هم در بازارهای جهانی به ۱۷۰۷ دلار رسید.

خریدار در بازار نیست / ادامه ریزش قیمت‌ها تا دوشنبه

محمد کشتی‌آرای کارشناس بازار طلا در ارتباط با وضعیت فعلی بازار گفت: امروز خریدار در بازار نیست؛ تقاضا نداریم و معاملات با احتیاط انجام می‌شود.

وی با تأکید براینکه ادامه واگذاری اوراق سکه بانک مرکزی می‌تواند موجب کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار شود، تصریح کرد: حباب سکه با ۲۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است.

کشتی آرای با تأکید براینکه حباب طلا صفر شده است، گفت: حباب سکه در روزهای آینده و همزمان با کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا و ارز بازهم کاهش خواهد داشت.

این فعال بازار طلا و سکه ضمن پیش‌بینی وضعیت قیمت‌ها در روزهای آینده تصریح کرد: قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تا دوشنبه کاهشی خواهد بود. با بازگشایی بازارهای جهانی نوساناتی معمولاً در بازار خواهیم داشت.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: