کد خبر: ۲۰۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۲ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - 09 November 2022
بیمه دی در ماه ‌های اخیر رقم زد؛
بیمه دی در شش ماهه نخست امسال توانست شرایط قابل توجهی را در مسائل مالی رقم بزند. این شرکت توانست با مدیریت پرتفوی خود نسبت خسارت را کاهش دهد.

بیمه دی در شش ماهه نخست امسال توانست شرایط قابل توجهی را در مسائل مالی رقم بزند. این شرکت توانست با مدیریت پرتفوی خود نسبت خسارت را کاهش دهد. علاوه بر این تولید سرانه شرکت رشدی قابل توجهی داشته که نشان از کاهش هزینه شرکت و سودآوری آن است.

مدیریت پرتفوی کم ریسک؛ افزایش سرانه تولید و کاهش هزینه

به گزارش بانکداری ایرانی ، نسبت های مالی بیمه دی در شش ماهه نخست نسبب به اسفند 1400 وضعیت بهتری را سپری کرده و شرایط خوبی دارد. نسبت های بدهی شرکت روند کاهشی داشته که نشان از بهبود وضعیت بدهی شرکت است. و ریسک شرکت روند کاهشی داشت. در مقابل سرانه تولید شرکت رشدی دو برابر داشه و از 62 به 145 میلیون ریال رسید.

نکته مهم برای شناخت وضعیت شرکت موضوع سرانه تولیدی شرکت است. بیمه دی 559 نفر سرمایه دارد که نسبت به این موضوع تولید این شرکت قابل توجه است چرا که از رقم تولید سرانه 62 میلیون ریال در اسفند 1400 به رشدی حدود دو و نیم برابر 145 میلیون ریال رسید.

مدیریت پرتفوی کم ریسک؛ افزایش سرانه تولید و کاهش هزینه

یکی از مهمترین متغیرهای شرکت های بیمه موضوع نسب خسارت است. نسبت خسارت بیمه دی در شش ماهه نخست امسال به رقم 37 درصد در میانگین کلی رسید که یکی از بهترین رقم های در صنعت بیمه ایران است چرا که اغلب شرکت های بیمه دارای نسبت خسارت بالای 60 درصدی دارند و این نسبت خسارت نشان از مدیریت ریسک شرکت و مدیریت سبد و پرتفوی کم ریسک شرکت است.

 

مدیریت پرتفوی کم ریسک؛ افزایش سرانه تولید و کاهش هزینه

همچنین سهامدار عمده شرکت بیمه دی به شرح زیر است.

مدیریت پرتفوی کم ریسک؛ افزایش سرانه تولید و کاهش هزینه



 

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: