کد خبر: ۲۰۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - 07 November 2022
رئیس شعبه شهید رجایی آذرشهر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: طرح «پیشبرد مهر» که به تازگی به شعب بانک ابلاغ شده نیز یکی از مهمترین طرح‌های بانک در سال جاری خواهد بود؛ زیرا هدف اصلی آن حمایت از شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی است.

مصرف لحظه‌ای آب تهران ۴۰ هزار لیتر بر ثانیه استرئیس شعبه شهید رجایی آذرشهر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: طرح «پیشبرد مهر» که به تازگی به شعب بانک ابلاغ شده نیز یکی از مهمترین طرح‌های بانک در سال جاری خواهد بود؛ زیرا هدف اصلی آن حمایت از شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی است.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «جلیل آیدین» با بیان اینکه منابع شعبه شهید رجایی آذرشهر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نیمه اول سال جاری رشد خوبی داشته، گفت: در سال جاری، تا نیمه مهر ماه منابع این شعبه رشد ۵۶ درصدی داشته که ارزش آن بیش از ۱۹۱۰ میلیارد ریال بوده است.

وی با بیان اینکه شعبه شهید رجایی آزادشهر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اواخر سال ۱۳۸۹ افتتاح و تا کنون بیش از ۱۶هزار فقره وام در این شعبه به مشتریان پرداخت شده، افزود: از این تعداد وام پرداختی حدود ۶۰۰۰ فقره مربوط به ۳ سال اخیر بوده که ارزشی بالغ بر ۲۰۵۲ میلیارد ریال داشته است.

رئیس شعبه شهید رجایی آذرشهر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران خاطرنشان ساخت: در این شعبه ۸۶۱ فقره وام ازدواج به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال و ۵۶ فقره وام فرزندآوری در سال ۱۴۰۱ به ارزش ۲۲ میلیارد ریال پرداخت شده است.
آیدین اظهار داشت: این شعبه در سال ۱۴۰۱ با پرداخت ۱۵۰ فقره وام بدون ضامن بالاترین عملکرد پرداخت وام قرض‌الحسنه بدون ضامن را در بین شعب بانکی استان به خود اختصاص داده است.

تحقق ۱۱۷ درصدی هدف شعبه در افتتاح حساب آنلاین
وی تأکید کرد: شعبه شهید رجایی آذرشهر از نظر عملکرد خدمات نوین نیز در بخش افتتاح حساب آنلاین ۱۱۷ درصد هدف را محقق کرده است. در زمینه وام آنلاین نیز تا نیمه مهر ماه سال جاری ۸۰ درصد اهداف را محقق کرده‌ایم.
رئیس شعبه شهید رجایی آذرشهر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: یکی از مهمترین موضوعاتی که همکاران ما برای افزایش کیفیت و کارایی عملکرد شعب می‌توانند ارائه دهند، درک کامل نیاز مشتری و شناخت صحیح از درخواست و انتظارت مشتریان است.

آیدین اظهار داشت: همچنین توجه دقیق به اجرای راهبردها و سیاست‌های اجرایی بانک توسط همکاران کمک شایانی به توسعه عملکرد شعب خواهد کرد. نیاز است کارکنان بانک همواره دانش خود را با طرح‌های ‌نوین بانکی بروز دهند.

«پیشبرد مهر» یکی از مهمترین طرح‌های بانک در سال جاری است
وی تأکید کرد: در ۲ سال اخیر طرح فروش اعتباری وام خرید کالا «کالاکارت» یکی از مهمترین و پرطرفدارترین وام‌های قرض‌الحسنه در کشور و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بوده و شعبه شهید رجایی آزادشهر نیز سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد و در سال جاری تا نیمه مهرماه بیش از ۹۰ درصد هدف را در این زمینه محقق کرده است. در کنار زحمات کارکنان شعبه، علت آن هدایت صحیح مدیریت بازاریایی استان گلستان در رابطه با اهداف طراحی شده است.

رئیس شعبه شهید رجایی آذرشهر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: طرح «پیشبرد مهر» که به تازگی به شعب بانک ابلاغ شده نیز یکی از مهمترین طرح‌های بانک در سال جاری خواهد بود؛ زیرا هدف اصلی آن حمایت از شرکت‌های تجاری، تولیدی و صنعتی است.

آیدین افزود: در طرح «پیشبرد مهر» وام قرض‌الحسنه برای هم‌افزایی منابع، تولید و اشتغال در سطح کشور به متقاضیان پرداخت می‌شود.

وی اظهار داشت: مهم‌ترین تهدید و آسیبی که می‌تواند عملکرد بانک را به مخاطره اندازد، عدم توجه کارکنان به اجرای سیاست‌ها و راهبردهای عملیاتی بانک است و برای پیشگیری از این موضوع آموزش، ارزیابی و نظارت دقیق بر عملکرد کارکنان بهترین راهکار است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: