کد خبر: ۲۰۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۱ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - 02 November 2022
در وضعیت امروز ایران ، مهمترین اقدام برای توسعه و رشد، رشد برخی از زیرساختهای اقتصادی است. یکی از مهمترین زیرساخت هر اقتصادی بیمه است. شرکت های بیمه به دلیل پوشش انوع ریسک، همواره به ارتقا فضای کسب و کار، کیفیت زندگی و ارتقا جامعه کمک می کنند.

در وضعیت امروز ایران ، مهمترین اقدام برای توسعه و رشد، رشد برخی از زیرساختهای اقتصادی است. یکی از مهمترین زیرساخت هر اقتصادی بیمه است. شرکت های بیمه به دلیل پوشش انوع ریسک، همواره به ارتقا فضای کسب و کار، کیفیت زندگی و ارتقا جامعه کمک می کنند.

به گزارش بانکداری ایرانی ،  بر اساس همین دیدگاه می‌توان به انواع بیمه‌نامه‌ها نگریست. یکی از مهم‌ترین رشته بیمه گری، بیمه عمر و زندگی است که به دلیل ماهیت آن هم به سطح کیفیت زندگی افراد می‌اندیشد هم به رشد وابادانی کشور می‌انجامد. چراکه بیمه عمر و زندگی سرمایه‌گذاری افراد هم برای آینده خود و هم آینده کشور است.

با همین دیدگاه ارتقا سطح کیفی زندگی، اخیر بیمه "ما" طرحی را رونمایی کرد که می‌تواند برای برای شهروندان در شرایط فعلی اقتصاد مفید باشد.

موضوع از این قرار است که شرکت بیمه «ما» در مهر امسال، از طرح جدید خود به نام ” فرا بیمه ما” رونمایی کرد که به نوعی طرحی جدید و فراتر از بیمه، طرحی برای اقشار مختلف جامعه و طرحی جدید است. این طرح بیمه نوعی بیمه با ارائه خدمات هوشمند بیمه زندگی با تسهیلات بانکی بدون ضامن است.

این طرح تحت عنوان ارایه خدمات هوشمند بیمه از طریق تخصیص تسهیلات بانکی بدون ضامن شرکت بیمه “ما” و بانک ملت با نام فرا بیمه ما رونمایی شد. همچنین بنابر این گزارش، به مثابه یک موسسه اعتباری با بهره مندی از بستر تحول دیجیتال، نقش پر رنگی در ایجاد رفاه عمومی و رشد اقتصادی مردم عزیز کشور با رشد بیمه های عمر و زندگی ایفا خواهد کرد. این طرح بدون نیاز به مراجعه حضوری و همچنین بدون نیاز به چک و ضامن از طریق سامانه دیجیتال “فرا بیمه” قابل ارائه می باشد. در فاز نخست طرح ذکر شده، ارائه بیمه نامه های عمر و زندگی با پرداخت نمودن حق بیمه توسط تسهیلات بانکی ویژه امکان پذیر است.

این طرح قطعا تحولی در صنعت بیمه گری ایران است چرا که با توجه به وضعیت اقتصادی فعلی بهترین راهگشا برای پوشش ریسک های اتی زندگی است و افراد می توانند تا سالهای متمادی از ان بهره ببرند.

ویژگی های طرح
درخصوص ویژگی های اصلی این طرح می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دیجیتالی و انلاین بدون طرح که نیاز به مراجعه حضوری ندارد
قابلیت بازنگری و مدل سازی شده بر اساس نیاز جامعه
توان ارائه پوشش های بیمه ای پس انداز ، مناسب برای همه اقشار جامعه، و با قابلیت تبدیل به مستمری در صورت درخواست بیمه گذار
امکان ارائه بیمه نامه با پرداخت حق بیمه از طریق تسهیلات ویژه بانک ملت
بدون نیاز به هیچ ضامنی، چک و مسدودی مبلغ وام یا سپرده
قابلیت دریافت تسهیلات از طریق سامانه دیجیتال فرابیمه بدون نیاز به حضور در شعب بانک ملت
پرداخت وام بصورت مرابحه 18 درصدی بدون مسدودی و بازپرداخت 36 ماهه
واریز وام بانک ملت به حساب بیمه گذار حداکثر تا 48 ساعت
ارائه وام بانک ملت تا سقف دو میلیارد ریال
امکان تخصیص مجدد تسهیلات بانک ملت پس از تسویه وام قبلی تا پایان مدت بیمه نامه

همانطور که از موارد بالا بر می‌آید این طرح می تواند برای همه اقشار جامعه مفید باشد.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: