کد خبر: ۲۰۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - 01 November 2022
بانک توسعه تعاون از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه ۲۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده است. به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در ۷ ماه اول امسال ۲۰۲۶ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت شده است. براین اساس، با توجه به عملکرد مناسب شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور میزان افراد در صف انتظار دریافت تسهیلات به‌شدت کاهش یافته است.

بانکداری ایرانی- بانک توسعه تعاون از ابتدای سال جاری تا پایان مهر ماه ۲۷۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده است. به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون، در ۷ ماه اول امسال ۲۰۲۶ فقره تسهیلات ازدواج پرداخت شده است. براین اساس، با توجه به عملکرد مناسب شعب بانک توسعه تعاون در سراسر کشور میزان افراد در صف انتظار دریافت تسهیلات به‌شدت کاهش یافته است.

میزان افراد در صف انتظار تا پایان مهر ۱۵۳۰ نفر بوده است که به محض تکمیل مدارک نسبت به کارسازی تسهیلات آنها اقدام می‌شود. تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به کلیه زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها از ۰۱/ ۰۱/ ۱۳۹۷ است و تاکنون تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج دریافت نکرده‌اند، پرداخت می‌شود. برای هر یک از زوج‌ها یک میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال و با دوره باز پرداخت ۱۰ ساله اعطا می‌شود. تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج در سال ۱۴۰۱ برای زوج‌های زیر ۲۵سال و زوجه‌های زیر ۲۱سال یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعیین شده است. مسوولان شعب مکلفند مبتنی بر اعتبارسنجی متقاضیان، حداکثر با اخذ سفته از متقاضی یا یک ضامن معتبر نسبت به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج اقدام کنند. گفتنی است، با توجه به مفاد ماده ۵۰ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، افراد مندرج در قانون مذکور مشمول اخذ تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به میزان دو برابر افراد عادی هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: