کد خبر: ۲۰۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - 18 October 2022
بیمه در دو فصل نخست سال 1401
بیمه دی در دو فصل نخست سال جاری هشت هزار و 84 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل دو هزار و 916 میلیارد تومان از زیان بیمه شدگان این شرکت را جبران کرد .

بانکداری ایرانی - بیمه دی در دو فصل نخست سال جاری هشت هزار و 84 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل دو هزار و 916 میلیارد تومان از زیان بیمه شدگان این شرکت را جبران کرد .

به گزارش بانکداری ایرانی ، و براساس تازه ترین گزارش از فعالیت ماهیانه این شرکت منتهی به پایان شهریور ماه سال جاری ، بیمه دی هشت هزار و 84 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و در مقابل دو هزار و 916 میلیارد تومان از زیان بیمه شدگان این شرکت را جبران کرد که حاصل آن ثبت تراز مثبت پنج هزار و 168 میلیارد تومان بود.

بیمه دی در دوره مشابه سال گذشته یک هزار و 20 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرده بود و در مقابل یک هزار 772 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده بود که حاصل آن ثبت تراز منفی 752 میلیارد تومان بود.

پرتفوی بیمه دی در این دوره زمانی شامل رشته درمان با سهم 90 درصد از حق بیمه تولید و 92 درصد از خسارت پرداختی و در رشته ثالث اجباری با 3 درصد از حق بیمه تولید و 3 درصد از خسارت پرداختی است که سهم سایر رشته از حق بیمه به طور کلی 7 درصد حق بیمه تولید و 5 درصد خسارت پرداختی است .

تولید 8 هزار میلیارد تومان حق بیمه و جبران 3 هزار میلیارد تومان خسارت  

پرتفوی این شرکت در دوره مشابه سال گذشته شامل رشته درمان با سهم 50 درصد از حق بیمه تولید و 93 درصد از خسارت پرداختی و در رشته ثالث اجباری با 17 درصد از حق بیمه تولید و 2 درصد از خسارت پرداختی است که سهم سایر رشته از حق بیمه به طور کلی 33 درصد حق بیمه تولید و 5 درصد خسارت پرداختی است .

تولید 8 هزار میلیارد تومان حق بیمه و جبران 3 هزار میلیارد تومان خسارت  

با توجه به قرار داد بنیاد شهید و امور ایثارگران که بخش اصلی پرتفوی شرکت را تشکیل می دهد نمی توان بصورت ماهیانه عمکرد شرکت با دوره مشابه سال گذشته در بخش تولید حق بیمه مقایسه کرد اما روند پرداخت خسارت می توان مقایسه کرد برای مقایسه بهتر عمکرد شرکت در سه بخش حق بیمه تولیدی، خسارت پرداختی و همچنین تراز عملیاتی در نمودار های جداگانه نمایش داده شده است.

تولید 8 هزار میلیارد تومان حق بیمه و جبران 3 هزار میلیارد تومان خسارت  
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: