کد خبر: ۲۰۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۳ - ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - 10 October 2022
طی این دوره رشته‌‌‌های مهندسی و باربری نسبت ‌‌‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین‌درصد رشد فروش را میان رشته‌‌‌های بیمه‌‌‌ای داشته‌‌‌اند و همچنین در زمینه فروش رشته عمر و پس‌‌‌انداز نسبت به مدت زمان مشابه، رشد ۳۳‌درصدی را تجربه کرده‌‌‌ایم.

فروش شرکت بیمه کوثر در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ با ۵۵‌درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۴۱هزار و ۵۸۵میلیارد ریال رسید.

به گزارش روابط‌‌‌ عمومی و اعلام مدیر طرح و برنامه بیمه کوثر، در نیمه نخست سال‌جاری شرکت ترکیب فروش ۱/ ۸۴‌درصدی رشته‌‌‌های غیرزندگی و ۹/ ۱۵‌درصدی رشته‌‌‌های ‌‌‌زندگی را عملیاتی کرده است.

محسن آصفی گفت: طی این دوره رشته‌‌‌های مهندسی و باربری نسبت ‌‌‌به مدت مشابه سال گذشته بیشترین‌درصد رشد فروش را میان رشته‌‌‌های بیمه‌‌‌ای داشته‌‌‌اند و همچنین در زمینه فروش رشته عمر و پس‌‌‌انداز نسبت به مدت زمان مشابه، رشد ۳۳‌درصدی را تجربه کرده‌‌‌ایم.

وی با بیان اینکه شرکت بیمه کوثر با ثبت نسبت خسارت ۴۵‌درصدی در این دوره، مبلغ ۱۸‌هزار و ۶۱۷‌میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران پرداخت کرده است، خاطرنشان کرد: در بخش خسارت، سهم رشته‌‌‌های غیرزندگی ۱/ ۸۶‌درصد و بیمه‌‌‌های زندگی ۹/ ۱۳‌درصد از کل خسارت‌‌‌های پرداختی بوده است. مدیر طرح و برنامه شرکت گفت: با همت و تلاش معاونان، مدیران و کارکنان در ستاد و سرپرستی‌‌‌ها و نیز نمایندگان حقیقی و حقوقی تاکنون ۵۷‌درصد از برنامه‌‌‌های پیش‌بینی شده در سال‌جاری تحقق یافته است.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: