کد خبر: ۲۰۵۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - 15 August 2022
در چهار ماه نخست سال 1401
چهارده شرکت بیمه جنرال و یک بیمه زندگی در چهار ماه نخست سال جاری در مجموع تراز مثبت نزدیک به 40 هزار میلیارد تومان را ثبت کردند .

بانکداری ایرانی- چهارده شرکت بیمه جنرال و یک بیمه زندگی در چهار ماه نخست سال جاری در مجموع تراز مثبت نزدیک به 40 هزار میلیارد تومان را ثبت کردند که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 49 درصد افزایش داشته است .

به گزارش بانکداری ایرانی، و براساس آخرین گزارش منتشرشده این شرکت ها در سامانه کدال منتهی به پایان تیرماه سال جاری، در مجموع تراز مثبت 39 هزار و 502 میلیارد تومان را ثبت کردند. که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 49 درصد معادل 12 هزار و 947 میلیاد تومان افزایش داشته است. تزار عملیاتی این پانزده شرکت در پایان تیرماه سال گذشته 26 هزار و 555 میلیارد تومان بود.

بیمه ها 49 درصد تراز عملیاتی خود را ارتقا دادند/ بیمه دانا و ما بیشترین و کمترین رشد داشتند
 

بیمه دانا با رشد 714 درصد، بیمه معلم با 477 درصد و بیمه البرز با 82 درصد به ترتیب بیشترین رشد و بهترین عملکرد را نسبت به سایر شرکت ها داشتند و بیمه ما با کاهش 20 درصدی ضعیف ترین عملکرد را در این بخش داشته است .

بیمه پاسارگاد، دانا و آسیا به ترتیب بالاترین تراز عملیاتی را در این دوره چهار ماهه ثبت کردند، در دوره مشابه سال گذشته هم بیمه پاسارگاد،آسیا و کوثر به ترتیب بیشترین تراز عملیاتی را ثبت کرده بودند.

لازم به یاد آوری است بیمه دی به دلیل عدم تمدید قرارداد بیمه درمان تکمیلی بنیاد شهید در زمان مشخص نمی توان عملکرد این شرکت را دراین بازه زمانی ارزیابی کرد.

بیمه ها 49 درصد تراز عملیاتی خود را ارتقا دادند/ بیمه دانا و ما بیشترین و کمترین رشد داشتند
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: