کد خبر: ۲۰۳۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ - ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - 04 June 2022
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: تردد در جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به روز قبل ۸.۳ درصد کاهش داشته است، با این حال ترافیک در جاده چالوس همچنان سنگین گزارش می‌شود.

بانکداری ایرانی- سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام کرد: تردد در جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته نسبت به روز قبل ۸.۳ درصد کاهش داشته است، با این حال ترافیک در جاده چالوس همچنان سنگین گزارش می‌شود.

به گزارش روز شنبه ایرنا از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع، ‌سایر محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

در شبانه‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۸۹ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۸.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۹.۴ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

در ۲۴ ساعت گذشته همچنین محورهای تهران- کرج، کرج -قزوین و کرج- تهران پرترددترین محورهای کشور بوده‌اند.

تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر روز چهارشنبه ۱۱ خرداد تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه ۱۶ خرداد از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

ترافیک سنگین در محور کرج - چالوس حد فاصل بیلقان تا سرودار و گرماب تا نسا در شبانه روز گذشته گزارش شده است. با این حال، تردد در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: