کد خبر: ۲۰۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - 11 April 2022
مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع‌رسانی این بانک در ایام نوروز پاسخگوی ۶۰هزار تماس مشتریان بوده و ۳۰هزار خدمت بانکی نیز ارائه کرده است.

مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع‌رسانی بانک قرض‌الحسنه رسالت در تعطیلات نوروز حدود ۳۰ هزار خدمت بانکی به مشتریان ارائه کرد.

مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع‌رسانی این بانک در ایام نوروز پاسخگوی ۶۰هزار تماس مشتریان بوده و ۳۰هزار خدمت بانکی نیز ارائه کرده است.

همچنین کارشناسان این مرکز، روزانه پاسخگوی بالغ بر پنج هزار تماس هستند و مشتریان می‌توانند از راهنمایی کارشناسان این مرکز در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش‌های ناموفق، اطلاع‌رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت و... بهره‌مند شوند. براساس این گزارش، بیشترین حجم تقاضای مشتریان در ایام نوروز برای مسدودی و رفع مسدودی کارت، رمز مدرن (تلفن‌بانک-اینترنت بانک-همراه بانک) و تغییر آدرس ثبت شده است.

نگار کریمی
برچسب ها: بانک رسالت ، تسهیلات
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: