کد خبر: ۲۰۲۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۳ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۱ - 04 April 2022
بانک سپه با پرداخت بیش از ۸/ ۱هزار میلیارد تومان، بانک تجارت با پرداخت یک هزار و ۵۰میلیارد تومان و بانک رفاه کارگران با پرداخت بیش از ۸۷۰میلیارد تومان تسهیلات بدون اخذ ضامن، از منظر میزان پرداختی در رتبه‌های اول، دوم و سوم قرار گرفتند.

شادا : قربان اسکندری، مدیر کل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در گفت‌وگو با شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا) از پرداخت بیش از ۱/ ۶هزار میلیارد تومان تسهیلات خرد بدون اخذ ضامن توسط بانک‌‌های عامل به بیش از ۲۰۳هزار متقاضی در دو ماه پایانی سال۱۴۰۰ خبر داد.

اسکندری ضمن اعلام خبر فوق اظهار کرد: بانک سپه با پرداخت بیش از ۸/ ۱هزار میلیارد تومان، بانک تجارت با پرداخت یک هزار و ۵۰میلیارد تومان و بانک رفاه کارگران با پرداخت بیش از ۸۷۰میلیارد تومان تسهیلات بدون اخذ ضامن، از منظر میزان پرداختی در رتبه‌های اول، دوم و سوم قرار گرفتند.

مدیر کل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی افزود: ضمن تشکر از عملکرد بانک‌‌های عامل، ابراز کردند که طبق اعلام بانک‌‌ها، در دو ماه پایانی سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۰۳هزار متقاضی دریافت تسهیلات، توانستند از طرح دریافت تسهیلات بدون اخذ ضامن استفاده کنند و ۱۲ بانک دولتی و نیمه‌دولتی نیز در اجرای این طرح مشارکت خوبی داشته‌‌اند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: