کد خبر: ۲۰۱۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۶ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - 26 February 2022
رييس هيأت مديره بانك صنعت و معدن خاطر نشان كرد: انتظار داريم جذب منابع افزايش يابد و جايگاه بانك در تمامي زمينه ها در بين بانك هاي دولتي و خصوصي كشور ارتقاء يافته و در كاهش تعهدات ارزي نيز از وضعيت بهتري برخوردار شويم.

اصغر پاك طينت: انتظار ما در در روزهاي پاياني سال اين است كه همه همكاران با جديت بيشتري به دنبال وصول مطالبات غير جاري بانك از مشتريان مخصوصا مشتريان ارزي باشند و درست است كه در سال جاري در بسياري شاخص ها بيش از حد انتظار ظاهر شده ايم اما باز هم نيازمند اين هستيم كه جايگاه بانك را ارتقا داده و همچون گذشته الگوي شبكه بانكي باشيم.

به گزارش روابط عمومي بانک صنعت و معدن، اصغر پاك طينت در نشست سراسری مدیران بانک صنعت و معدن با موضوع هم انديشي و تبيين سياست هاي بانك كه با حضور مديرعامل، عضو هيأت مديره و اعضاي هيأت عامل و ارتباط ويدئو كنفرانس با مديران ستادي و استاني اين بانك برگزار شد، ضمن تبريك به مناسبت انتخاب و انتصاب شايسته دكتر خورسنديان به سمت مديرعاملي اين بانك، اظهار داشت: دكتر خورسنديان با اندوخته تجربه و دانشي كه دارند مي توانند در اين شرايط حساس بانك را به خوبي مديريت كنند.

رييس هيأت مديره بانك صنعت و معدن خاطر نشان كرد: انتظار داريم جذب منابع افزايش يابد و جايگاه بانك در تمامي زمينه ها در بين بانك هاي دولتي و خصوصي كشور ارتقاء يافته و در كاهش تعهدات ارزي نيز از وضعيت بهتري برخوردار شويم.

پاك طينت از تمامي واحدهاي ستادي و شعب بانك خواست تا نسبت به وصول مطالبات با جديت و حساسيت بيشتري عمل كنند و تأكيد كرد: وصول مطالبات هنوز هم يكي از ارزان ترين منابع براي بانك به شمار مي رود كه اگر به صورت كارشناسانه و حرفه اي در اين خصوص عمل نماييم راهكارهاي عملي و مناسبي براي بررسي شرايط مشتريان بدهكار و وصول طلب بانك خواهيم يافت.

وي ادامه داد: ضرورت دارد تا براي آموزش همكاران و بروزرساني دانش و تجارب آنان در همه زمينه هاي تخصصي وارد عمل شويم و خوشبختانه90 درصد كاركنان بانك صنعت و معدن داراي تحصيلات دانشگاهي و مدارج علمي مختلف هستند كه اين امر در ارتقا و بهبود فعاليت بانك نمود يافته و در سال جاري در تمامي شاخص هاي عملكردي رشد قابل توجهي را شاهد بوده ايم؛ در مدت زمان 11 ماهه امسال در بسياري از شاخص هاي ياد شده بيشتر از حد انتظار و برنامه تدوين شده ظاهر شده ايم كه اين موفقيت مرهون تلاش تمامي همكاران در همه بخش هاي صف و ستاد است و از تلاش همه اين عزيزان كمال قدرداني را دارم.

تغييرات مثبت و پيشگام بودن رمز رشد و بالندگي بانك در دنياي رقابتي امروز
حسين عسكري عضو هيأت مديره اين بانك نيز با اشاره به انتصاب شايسته دكتر خورسنديان به عنوان مديرعامل بانك صنعت و معدن عنوان داشت: بروز تغيير، نشانه رشد سازمان است و اگر تغيير اتفاق نيفتد نبايد انتظار افزايش تجربه و حصول نتايج مثبت را داشته باشيم.
تغيير در تمامي زمينه ها مانند تغيير مديريت، تغيير فرهنگ و رويكرد سازمان، جزء ضرورت حيات يك سازمان است و اجتناب از آن هر مجموعه اي را تنزل مي دهد و در محيط رقابتي امروز همواره نيازمند ايده هاي نو و بكارگيري روش هاي نوين براي پيشرفت هستيم.

عضو هيأت مديره بانك افزود: بهبود در نوآوري خدمات بانكي، افزايش مشاركت و حساسيت همكاران نسبت به جايگاه و وضعيت بانك، جانشين پروري و انتقال دانش و تجربيات، افزايش تعهد و رضايت سازماني و در نهايت افزايش تفويض اختيارات و چابكي بانك و كاهش تمركز كه در سال هاي گذشته در بانك به انجام رسيد، در سال آينده نيز از اساسي ترين و اصلي ترين سياست هاي بانك به شمار مي رود.

عسكري تصريح كرد: بهبود فرآيندهاي اصلي بانك نظير ارزيابي، نظارت، وصول مطالبات، جذب منابع، توسعه مهارت هاي تخصصي كاركنان و ايجاد ارزش افزوده براي مشتريان بايد در اولويت قرار گيرد.

وي همچنين ضمن تقدير از همكاران به دليل عملكرد مطلوب در ارتقاي شاخص هاي بانك از تمامي كاركنان خواست در اين روزهاي پاياني سال مستندات مورد نياز مديريت مالي را در اختيار آنان قرار دهند تا با تشريك مساعي همه بخش هاي مرتبط، مجمع بانك به موقع و در زمان مقرر برگزار گردد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: