کد خبر: ۲۰۱۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - 22 February 2022
بیمه حافظ بیش از 24 میلیارد ریال به یک تبعه حادثه دیده اهل کشور ترکیه که در حادثه رانندگی دچار آسیب و جراحات شدید شده بود خسارت دیه پرداخت کرد.

بیمه حافظ خسارت بیش از 24 میلیارد ریالی به یک مصدوم حادثه رانندگی را پرداخت کرد.

بیمه حافظ بیش از 24 میلیارد ریال به یک تبعه حادثه دیده اهل کشور ترکیه که در حادثه رانندگی دچار آسیب و جراحات شدید شده بود خسارت دیه پرداخت کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه حافظ ، در پی بروز حادثه رانندگی در شهر مرزی بازرگان که منجر به مصدومیت شدید سرنشین خودرو شده بود ، شرکت بیمه حافظ در راستای ایفای تعهدات خود به ذینفعان و مشتریان و در مدت زمان کمتر از مهلت قانونی ، خسارت سنگین دیه حادثه دیده را پرداخت کرد .

عباس احمدیان معاون فنی بیمه حافظ ضمن بیان این خبر گفت : پرونده فوق متعلق به یکی از رانندگان ترانزیت کشور ترکیه می باشد که متاسفانه در مرز بازرگان دچار حادثه تصادف شده و منجر به ضایعه نخاعی وی گردید . در دی ماه سال جاری رای دادگاه صادر و مدارک مربوطه تحویل شرکت بیمه حافظ شد که با تلاش کارشناسان این شرکت ، در اسرع وقت رسیدگی و کمتر از مهلت قانونی تعیین شده خسارت 24/300/000 ریالی پرداخت شد .

وی در ادامه افزود: این خسارت یکی از معدود خسارتها در این حوزه و با این مبلغ دیه در صنعت است که بیمه حافظ توانست در زمان کمتر از مهلت قانونی مشخص شده به تعهد خود در قبال بیمه گذار حادثه دیده عمل نماید .

احمدیان گفت : در سالهای اخیر علی رغم زیانده بودن رشته شخص ثالث در صنعت بیمه ، شرکت بیمه حافظ با کنترل مناسب ریسک موفق شد نسبت خسارت 84 درصدی در سال 99 را به 47 در صد در سال جاری کاهش دهد.

وی بیان داشت : بیمه حافظ از معدود شرکتهای بیمه ای است که کلیه پرونده های خسارت معوق در رشته اتومبیل را در پایان سال تسویه نموده است .

بیمه حافظ بعنوان شرکت بیمه فعال در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بخش عمده ای از پرتفوی مناطق مرزی را در اختیار دارد ، ارائه سرویس بهینه در این مناطق که عمدتأ در ارتباط مستقیم با واردات و صادرات می باشد را از اولویتهای اصلی و مهم خود میداند .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: