کد خبر: ۲۰۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۵ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - 19 February 2022
شعب برتر بانک ایران‌زمین؛
در بین این 330 شعبه بانک ایران زمین، 10 شعبه در سال جاری خوش درخشیدند و توانستند عنوان بهترین شعب را در صنعت بانکداری ایرانی به خود اختصاص دهند.

علی سوری - شعب بانک‌ها به دلیل درگاه ورود و خروج و محل ارتباط مشتریان بانک با بانک‌ها، در حقیقت استراتژیک‌ترین ‌نقطه بانک و مهم‌ترین مکان برای رشد و ارتقای بانکی بوده و در صورت مشکلات در این حوزه می‌توان گفت که ممکن است که بدترین شرایط برای بانک‌ها رخ دهد.

به گزارش  بانکداری ایرانی، مهم‌ترین واژه برای هر شعبه موضوع بازاریابی است و اگر شعب در این حوزه موفق نباشند قطعاً بانک‌ها با شکست مواجه شده و تمام زحمات مدیران ستادی بانک‌ها در حوزه استراتژی و سیستم سازی و نوآوری و خلاقیت بر باد می‌رود.

بر اساس این گزارش، بانک ایران‌زمین در حوزه‌های مختلفی در سال‌های اخیر تلاش گسترده‌ای داشته و سعی کرده تا بر مشکلات فائق آید و مهم‌ترین نقطه اتکا بانک برای برون‌رفت از مشکلات ، شعب این بانک هستند.
در حقیقت این نقطه اتکا بانک ایران‌زمین بر پایه اساسنامه بانک بناشده است چراکه یکی از اهدافی که در اساسنامه بانک ایران‌زمین قید وبران تأکید شده موضوع بهره‌برداری و استفاده بهینه از فرصت‌های محیطی، جهت حفظ و افزایش سرمایه‌های مشتریان و سهامداران است که طبیعتاً این مساله کلیدی جز از طریق شعب بانک امکان‌پذیر نبوده است.

در حال حاضر بانک ایران‌زمین بالغ‌بر 330 شعبه در سراسر ایران دارد که حدود دو هزار نفر برای آن کار می کنند.
در بین این 330 شعبه، 10 شعبه در سال جاری خوش درخشیدند و توانستند عنوان بهترین شعب را در صنعت بانکداری ایرانی به خود اختصاص دهند.

اخیر رییس کل بانک مرکزی از 10 شعبه بانک ایران‌زمین به‌عنوان شعبه برتر تقدیر کرد. نقش مهم روسای شعب در موفقیت و پیشبرد استراتژی ها، اهداف عملیاتی بانک‌ها و موسسات، با هدف انتقال تجربیات و مهارت های علمی روسای شعب مورد بررسی قرار گرفت.

شعب اقلید، یوسف اباد، شهید بهشتی ، ولیصر، مرکزی گرگان، شهرک قدس، زیتون، هرسین، شبستر و شهرری از جمله شعب برتر بانک ایران‌زمین بودند که از طرف رییس کل بانک مرکزی تقدیر شدند.

با نگاه دقیق‌تر می‌توان نتیجه گرفت که لزوماً شعبه برتر بودن به مرکزی بودن یا بسیار لوکس بودن آن بوده و به بازاریابی مناسب، خلاقیت و همت بالای عوامل آن شعب بستگی دارد. به‌عنوان مثال شعبی در هرسین، اقلید و شهرری می‌توانند عملکرد بهتری از فلان شعبه بسیار لوکس در بهترین نقطه تهران داشته باشد و اینده بهتری را برای بانک رقم بزند.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: