کد خبر: ۲۰۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - 05 February 2022
مدیرعامل بانک تجارت همزمان با ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی با هدف تحکیم روابط و گسترش ارائه خدمات، از پروژه عظیم ملی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس بازدید به عمل آورد.

مدیرعامل بانک تجارت همزمان با ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی با هدف تحکیم روابط و گسترش ارائه خدمات، از پروژه عظیم ملی پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی بانک تجارت، باجه بانک تجارت در پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس همزمان با ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها با هدف افزایش تعامل دو طرف افتتاح شد.

مدیرعامل بانک تجارت در بازدید از پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس با بیان اینکه تکمیل و بهره برداری از این ابرپروژه ملی در شرایط سخت تحریم‌های فنی و اقتصادی اقدامی تاریخی و ارزشمند به شمار می‌رود گفت: با ورود و راهبری تیمی جوان و متخصص نه تنها این ابر پروژه ملی به ثمر نشست بلکه به‌عنوان فینالیست برترین پروژه‌های دنیا در سال ۲۰۲۰ توانست نگاه های بین‌المللی را آن‌هم در اوج فشارهای خارجی متوجه توان بالای متخصصان ایرانی کند.

دکتر اخلاقی تصریح کرد: بیدبلند خلیج فارس جهادی خردمندانه و نمونه‌ای موفق در عرصه صنعت کشور به شمار می‌رود و ارتباطات موثر مجموعه مدیریتی این شرکت توانسته سرمایه و پشتوانه معنوی برای راهبری و توسعه این دستاورد ملی ایجاد کند.

مدیرعامل بانک تجارت با تشریح جایگاه این بانک در همکاری با مجموعه وزارت نفت و شرکت‌های فعال در عرصه نفت، گاز و پتروشیمی تاکید کرد: بانک تجارت با بیش از چهار دهه تجربه همکاری و همراهی تنگاتنگ با صنعت نفت و بزرگترین پتروشیمی‌های کشور برتمامی نیازها و دغدغه‌های فعالان این صنعت واقف است و با ارائه راهکارهای متنوع مالی همچون پشتیبانی مطمئن و مشاوری امین در کنار پروژه‌های این صنعت حضور فعال دارد.

دکتر اخلاقی با اشاره به همکاری‌های بانک تجارت با پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس ابراز امیدواری کرد این بازدید و دیدار به نقطه عطف گسترش بیشتر روابط دو مجموعه تبدیل شود.

بانک تجارت، بانک شاخص در صنعت نفت و پتروشیمی کشور

محمود امین نژاد مدیرعامل بیدبلند خلیج فارس با بیان اینکه بانک تجارت به عنوان بانک شاخص سرمایه گذار در صنایع نفت و پتروشیمی کشور فعالیت ها و خدمات بزرگی به این صنعت ارائه کرده است، تاکید کرد: قطعا نقش تامین مالی به عنوان موتور محرک و پشتیبان پروژه‌ها همواره تعیین کننده و موثر بوده که بانک تجارت به عنوان یکی از بانک‌های سرمایه گذار در پروژه عظیم بیدبلند خلیج فارس، همواره با جدیت و همراهی به عنوان پشتیبانی قابل اطمینان نقش مهمی در این دستاورد ملی داشته است.

امین نژاد در ادامه گفت: انتظار می‌رود مجموعه مدیریتی بانک تجارت در طرح‌های توسعه‌ای بیدبلند خلیج فارس از جمله پروژه استراتژیک جمع آوری گازهای مشعل منطقه شرق کارون با عزمی جدی و جهادی برای خلق دستاوردی ملی در حوزه محیط زیست و ایجاد ارزش افزوده ملی در بخش اقتصادی در کنار مجموعه بیدبلند خلیج فارس باشد؛ تا افتخارات بیشتری برای صنعت و اقتصاد کشور حاصل شود.

در پایان این بازدید باجه بانک تجارت مستقر در شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس با حضور مدیران عامل بانک تجارت و شرکت پالایش گاز بیدبلند خلیج فارس افتتاح شد.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: