کد خبر: ۲۰۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - 30 January 2022
این روزها که تب وتاب تغییرات مدیریتی در کشور شکل گرفته عده ای که به دنبال مقاصد و منافع خاص شخصی خود یا گروه خود هستند از هر ابزاری برای تخریب استفاده می کنند.

 بانکداری ایرانی- علی صلاحی نژاد؛ متاسفانه در کشور و اخیرا در این روزها که صنعت بیمه متولی ندارد مفاهیم و ظرفیت های اخلاقی و حرفه ای را فدای مسائل سیاسی و جناحی و قضاوت های معترضانه کرده ایم در حالی که در روزهای سخت و تلخ اقتصادی را طی می کنیم قدر مسلم هر فردی که مسئولیت دارد نه بدون اشتباه است و نه بدون ضعف است اما اینکه بخواهیم قضاوتی انجام دهیم باید قضاوت هایی مبنی بر واقعیات موجود انجام دهیم تا قضاوت منصفانه باشد. زمانی که مدیری بر راس مدیر عامل سازمان منصوب می شود موج وسیعی از تبریکات و گل و شیرینی نصار او می کنند و وقتی که عده ای به مقاصد خود نمی رسند به دنبال تخریب و بی انصافی و ناجوانمردانی می پردازند که متاسفانه کسی هم نیست که حرف و یا صحبتی کند و انگار هم دچار یک بیماری بی تفاوتی می شویم و فقط به دنبال حفظ وضعیت موجود خود هستیم و می گویم به من چه دیگران که چیزی و کاری و حرفی نمیزنند من چرا؟!

این روزها که تب وتاب تغییرات مدیریتی در کشور شکل گرفته عدهای که به دنبال مقاصد و منافع خاص شخصی خود یا گروه خود هستند از هر ابزاری برای تخریب استفاده می کنند. روزی تهدید روزی انگ فساد مالی و اخلاقی و روزی پرونده سازی و شیپور گرفتن در دست و به قول خودشان افشاگری در فضای مجازی و ...

شاهدم بسیاری از کسانی که افراد دلسوز، انقلابی، متعهد، متخصص هستند به دلیل هم چنین فضای تخریبی و جناحی وارد عرضه نمی شوند البته کسانی که به دنبال مقاصد شخصی هستند پس از مدت کوتاهی همین بلاها بر سر فرد جدید خواهند آورد؛ و وقتی به اهدافشان نمی رسند علیه فرد جدید تخریب را شروع می کنند.

منکر این نیستم که هر کسی در هر جایگاهی قرار می گیرد باید پاسخگوی اعمال و رفتار خودش باشد اما اینکه عده ای از صنعت به نام های مختلف هر رفتاری که دلشان می خواهد انجام بدهند و خودشان به هیچ جا پاسخگو نباشد رسم منصفانه و عادلانه نیست این موضوع باعث آسیب به منافع ملی و ... می شود.

به هر حال عدهای در سرشاخه نشسته اند و در حال بریدن و خشکاندن ریشه درخت هستند واقعا چه سرنوشتی برای صنعت بیمه فرزندان و آب و خاک ما را رقم میزند با این ابزاری که فقط به دنبال تسویه حساب های شخصی، عقده گشایی های فردی است قرار میدهد؛ و متاسفانه کسی پاسخگو نیست و ...

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: