کد خبر: ۲۰۰۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۲۲ دی ۱۴۰۰ - 12 January 2022
نخستین روز نمایشگاه تراکنش ایران با حضور جمعی از مسئولین کشور، نمایندگان شرکت‌ها ، برندهای پرداخت و مدیران بانک ها برگزار شد.

نخستین روز نمایشگاه تراکنش ایران با حضور جمعی از مسئولین کشور، نمایندگان شرکت‌ها ، برندهای پرداخت و مدیران بانک ها برگزار شد.

به گزارش بانکداری ایرانی، هفتمین نمایشگاه تراکنش بانکی ۲۱ دی ماه ۱۴۰۰ توسط حمید پورمحمدی معاون اقتصادی سازمان برنامه و‌ بودجه آغاز به کار کرد. پس اجرای مراسم افتیاحیه در روز نخست از چهره های ماندگار بانکی و فناوری تجلیل شد و سه نسشت تخصصی برگزار شد و همچنین در بخش های دیگر نمایشگاه برنامه های متنوعی برگزار شد .


نمایشگاه تراکنش ۱۴۰۰ با حضور بیش از ۸۰ بانک، برند و شرکت حوزه پرداخت برگزار شد و رقابت شدید در بین شرکت‌ها، بانک ها برگزار کننده در معرفی محصولات وجود داشت.

به گزارش بانکداری ایرانی،  نمایشگاه تراکنش هفتم در روز نخست با استقبال مسئولین و طرفداران حوزه بانکی روبرو شد و از رونق و شور برخودار بود به گونه‌ای که فضای حاکم بر نمایشگاه حاکی از مخاطبان بیشمار این نمایشگاه بود.

در روز نخست بسیاری از مدیران بانکی از نمایشگاه بازدید کردن از جمله مدیران عامل بانک سپه و بانک مسکن و بسیاری از مدیران ارشد و اعضای هیئت مدیره سایر بانک ها، که نشان از توجه و جایگاه این رویداد بزرگ در حوزه بانکدرای و فناوری دارد .

گفتنی است، هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران با سخنرانی بیش از ۱۰۰ نفر از مدیران و متخصصان و در قالب نشست ها و میزگردها، کارگاه های معرفی محصول، نشست های استارتاپی، دوره تخصصی بانکداری نوین و….. ۲۱ و ۲۲ دی ماه در هتل لاله و مرکز آفرینش های کانون برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه بخش های نمایشگاهی، میزگردها و نشست ها، کارگاه های معرفی محصول، بانکداری نوین، جشنواره چهره های ماندگار، جشنواره نوآوری و استارت آپی، تبلیغات محیطی، گفت و گوی B2B و B2Gو … است ومدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت مالی، بانکداری و فناوری‌های مالی در آن می توانند تبادل اندیشه و همفکری کنند.

شایان ذکر است، ۲۲ مهرماه امسال با حضور بیش از ۱۲۰ نفر از مدیران ارشد نظام بانکی کشور و با سخنرانی دکتر خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی از برنامه های هفتمین نمایشگاه تراکنش ایران به صورت رسمی رونمایی شد و بر حضور بانک ها و شرکت های فعال در حوزه فناوری های مالی تاکید شد.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: