کد خبر: ۲۰۰۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۹ دی ۱۴۰۰ - 30 December 2021
مديرعامل بانك صنعت و معدن در سفر به ا‌ستان خوزستان: مسأله تأمین و خودکفایی در تولید کاغذ را که مورد تأکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری می باشد به عنوان یکی از اولویت های اصلی بانک صنعت و معدن دنبال مي كنيم.

مديرعامل بانك صنعت و معدن در سفر به ا‌ستان خوزستان: مسأله تأمین و خودکفایی در تولید کاغذ را که مورد تأکید مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهوری می باشد به عنوان یکی از اولویت های اصلی بانک صنعت و معدن دنبال مي كنيم.

به گزارش بانکداری ایرانی ،  دكتر حسين مهري كه روز چهارشنبه هشتم ديماه به استان خوزستان سفر كرده است، در ادامه بازديد از طرح هايي كه توسط اين بانك تأمين مالي شده، اظهار داشت: توليدکنندگان داخلي با چالش هاي متعددي روبه رو هستند که توليد در برخي واحدهاي صنعتي را متوقف يا تعطيل کرده است؛ هدف ما اين است كه با هزينه كرد دقيق و بهينه منابع و اجراي راهبردهاي کارآمد به حمايت از بخش توليد استمرار ببخشيم و اجازه ندهيم يك واحد توليدي فعال به دلايل مشكلات مالي و موانعي كه بر آن تحميل شده است، متوقف شود.

مديرعامل بانك صنعت و معدن در ادامه سفر خود به استان خوزستان و بازديد از شركت هاي پارس كيميا كلر و كاغذ ديباي شوشتر كه با سرمايه و تسهيلات اين بانك در حال احداث و بهره برداري و توسعه هستند، بيان داشت: در استان خوزستان توسعه شرکت پارس، احیای واحد تولیدی دیبای شوشتر و تکمیل ظرفیت تولیدی آن و همچنین کاغذ سبز خوزستان که به صورت سندیکایی با مشارکت چند بانک دیگر مورد تأمین اعتبار قرار گرفته است، مواردی است که در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهوری مورد پیگیری و حمایت قرار داده ایم.

اين مدير ارشد بانكي گفت: کارخانه کاغذ پارس، که در گذشته وابسته به بانک صنعت و معدن بود، به بخش خصوصی واگذار شد اما همچنان این بانک از آن حمایت می‌کند و شرکت کاغذ کارون که به دیبای شوشتر تغییر نام داده و این بانک به بخش خصوصی واگذار کرده از شرکت‌های تولید کاغذ در خوزستان هستند.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ادامه داد: شرکت دیگر کاغذسازی در خوزستان، شرکت کاغذ سبز خوزستان است که به صورت سندیکایی از چند بانک تامین اعتبار شده است.

وی گفت: امروز همراه تیم مدیریتی و تصمیم گیر به خوزستان سفر کردم تا برای پروژه های مربوط به این بانک در خوزستان، و بهبود روند پیشرفت آنها تصمیم گیری شود.

شركت پارس كيميا كلر در زمينه توليد اسيد كلريدريك، كلرمايع، سودپرك، سودمايع و آب ژاول فعاليت دارد و از اين بانك 210 ميليارد ريال تسهيلات ريالي و15 ميليون يورو تسهيلات ارزي دريافت نموده و براي146 نفر به صورت مستقيم اشتغال ايجاد نموده است.

فاز اول شركت كاغذ ديباي شوشتر نيز پس از يك توقف30 ساله با تسهيلات 6 هزار ميليارد ريالي بانك صنعت و معدن به بهره برداري رسيد، این شرکت از ضایعات نیشکر انواع کاغذ را تولید می کند.

باران ایرمان
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: