کد خبر: ۲۰۰۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۰۸ دی ۱۴۰۰ - 29 December 2021
مدیر عامل در این دیدار اظهار داشت : برپایی این نمایشگاه با حضور قشر جوان در جهت گسترش کسب و کار اهمیت زیادی دارد و مهمترین دست آورد آن، امید و باور ظرفیت های علمی موجود در داخل کشور، روحیه کار آفرینی، خلق ایده و محصول، است.

سیدمجید بختیاری مدیر عامل بیمه ایران به اتفاق مدیران کل منابع انسانی ، بازاریابی ، آموزش و پژوهش و رئیس گروه مشاوران خود به دعوت رسمی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی از سومین نمایشگاه توانمندیها و دست آورهای شاخص نهاد انقلاب اسلامی جهاد دانشگاهی 1400 در محل بوستان گفتگو، بازدید کردند .

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، مدیر عامل در این دیدار اظهار داشت : برپایی این نمایشگاه با حضور قشر جوان در جهت گسترش کسب و کار اهمیت زیادی دارد و مهمترین دست آورد آن، امید و باور ظرفیت های علمی موجود در داخل کشور، روحیه کار آفرینی، خلق ایده و محصول، است.

وی با اشاره به زمینه های مشترک همکاری در بخش های مختلف آموزش و پژوهش ، تأمین نیازهای بیمه ای بخشی از کسب و کارهای مجموعه جهاددانشگاهی را از طریق تداوم تعاملات فی مابین امکانپذیر دانست.

بر اساس این گزارش، دکتر بیجندی معاون سازمان جهاد دانشگاهی، دکتر سلگی و دکتر موسوی از مدیران ارشد این سازمان ، مدیرعامل و مدیران کل بیمه ایران را همراهی نمودند و طی مذاکرات صورت گرفته طرفین بر وجود زمینه های همکاری متقابل تأکید نموده و برای پوشش بیمه ای طرح های علمی و پژوهشی جهاد دانشگاهی در بخش های مختلف به توافق رسیدند.

همچنین با توجه به سرآمدی جهاددانشگاهی در حوزه آموزش بر ضرورت استفاده از ظرفیت های این سازمان در زمینه آموزش و توسعه از سوی بیمه ایران تأکید و طرفین خواستار تداوم گفتگو برای گسترش همکاری شدند .

گفتنی است در این بازدید 2 ساعته، مدیرعامل و هیأت همراه از حوزه های مختلف پژوهشی و آموزشی نمایشگاه که درقالب غرفه های مختلف از جمله پارک های فن آوری ، فن آوری نانو ، پزشکی ، مخابرات ، واحدهای مهندسی و زیر ساخت ، کشاورزی ، علوم انسانی و .... سازماندهی شده بود بازدید نمودند که با استقبال گرم و توضیحات متخصصین مربوطه همراه شد.

در حاشیه این دیدار نیز، مصاحبه هایی از سوی خبرگزاری دانشجویان ( ایسنا ) متعلق به جهاددانشگاهی ، روابط عمومی سازمان و روزنامه کسب و کار با مدیرعامل بیکه ایران صورت پذیرفت.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: