کد خبر: ۲۰۰۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۹ - ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - 16 December 2021
جلسه آموزشی استفاده از سامانه سیناد با حضور اکبر رواقی- سرپرست مدیریت بیمه‌های اشخاص و محمد سجاد دینی- رئیس اداره مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی به صورت برخط برگزار شد.

جلسه آموزشی سامانه سیناد برای کارشناسان مرکز ارتباط با مشتریان ۲۴ ساعته بیمه رازی برگزار شد.

به گزارش بانکداری ایرانی به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل بیمه رازی،  جلسه آموزشی استفاده از سامانه سیناد با حضور اکبر رواقی- سرپرست مدیریت بیمه‌های اشخاص و محمد سجاد دینی- رئیس اداره مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی به صورت برخط برگزار شد.

در این جلسه آموزشی، سامانه سیناد برای کارشناسان مرکز ارتباط بیمه رازی تشریح شد تا خدمات، امکانات و چگونگی بارگذاری اطلاعات بیمه‌های درمان بیمه گزاران از سوی مرکز ارتباط ۲۴ ساعته بیمه رازی در اختیار عموم قرار گیرد.

براساس این گزارش، مرکز ارتباط بیمه رازی به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مخاطبان و همراهان بیمه رازی خواهد بود و به صورت روزانه بیش از ۵۰۰ تماس از سوی بیمه گزاران و شبکه فروش با این مرکز ارتباط برقرار می‌شود.

نگار کریمی
برچسب ها: بیمه رازی ، بیمه نامه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: