کد خبر: ۲۰۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۲۴ آذر ۱۴۰۰ - 15 December 2021
مدت‌ها قبل از روزهای کمک‌های مالی دولت، ایندیپندنس بانک به دنبال ایجاد یک انقلاب بانکی بود. اندکی پس از انتصاب مدیرعامل فعلی بانک در سال ۱۹۹۱، ایندیپندنس بانک در این ماموریت به نقطه عطفی رسید و آن زمانی بود که شرکت‌های مالی چندملیتی در جوامعی که بانک‌های کوچک‌تر را ضمیمه خود می‌کردند، قدرت‌نمایی می‌کردند.

 ایندیپندنس بانک در سال ۲۰۲۱ توسط American Banker به عنوان یکی از بهترین بانک‌ها از نظر شرایط کاری معرفی شد. امریکن بنکر یک نشریه تجاری مستقر در منهتن است که صنعت خدمات مالی را پوشش می‌دهد و در اصل یک روزنامه روزانه بود که نسخه چاپی آن در سال ۲۰۱۶ متوقف شد و نسخه آنلاین آن همچنان به روز می‌شود. این نشریه در گزارش اخیر خود برترین بانک‌های ایالات متحده را از زوایای مختلف بررسی کرده است.

به گزارش بانکداری ایرانی، به نقل از یاهو فاینانس، در رتبه‌بندی سال ۲۰۲۱، ایندیپندنس بانک در رتبه بیست و سوم برترین بانک‌های ایالات متحده قرار گرفت که نسبت به رتبه ۳۰ در سال گذشته بالاتر بود. کریس رید، رئیس و مدیرعامل ایندیپندنس بانک در این خصوص اظهار کرد: من فکر می‌کنم این اتفاق بسیار عالی و باورنکردنی است. این رتبه، گواهی بر کارمندان فوق‌العاده‌ای است که ما در اختیار داریم. ما مثل یک خانواده بزرگ هستیم.

مدت‌ها قبل از روزهای کمک‌های مالی دولت، ایندیپندنس بانک به دنبال ایجاد یک انقلاب بانکی بود. اندکی پس از انتصاب مدیرعامل فعلی بانک در سال ۱۹۹۱، ایندیپندنس بانک در این ماموریت به نقطه عطفی رسید و آن زمانی بود که شرکت‌های مالی چندملیتی در جوامعی که بانک‌های کوچک‌تر را ضمیمه خود می‌کردند، قدرت‌نمایی می‌کردند.

به گفته امریکن بنکر، فهرست بهترین بانک‌ها برای کارکردن به این ویژگی پرداخته که چگونه بانک‌ها به کارمندان خود احساس ارزشمندی هدیه می‌دهند و روش‌های خلاقانه‌ای را برای انجام کارها به آنها ارائه می‌کنند. در ایندیپندنس بانک، کارمندان می‌توانند در صورت پیشنهاد ایده‌ای که مورد تایید بانک واقع شود، جایزه مالی دریافت کنند. علاوه بر این، کارمندان این بانک می‌توانند منتظر جشن‌های تعطیلات، پذیرایی در روزهای کاری با غذا و برگزاری میهمانی‌ها در طول رویدادهای ورزشی بزرگ باشند.

رید افزود: من فکر می‌کنم ما بهترین، دوستانه‌ترین و صمیمی‌ترین کارمندان تمام دوران هستیم. ما در مراقبت از مشتریانمان بسیار خوب عمل می‌کنیم و این موضوع در اولویت فعالیت‌های روزانه ما قرار دارد. ما امسال از نظر کلی در بین بزرگ‌ترین موسسات مالی بیست و سومیم و من واقعا به این موضوع افتخار می‌کنم. اما، در قلب من، ما شماره یک هستیم. ما بهترین بانکی هستیم که می‌توان در آن کار کرد. ما اکنون ابزاری برای خدمت به بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین مشتریان در بازارهای خود داریم، با تخصص بالا متناسب با جوامعی که به آنها خدمات ارائه می‌دهیم. ایندیپندنس بانک روی جدیدترین محصولات و فناوری‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند تا تجربه‌ای که ارائه می‌دهد بتواند آن را در مقابل بانک‌های بزرگ پیش بیندازد. نیازهای شما مربوط به زمینه‌های کشاورزی، تولیدی یا خدماتی باشد، ما می‌توانیم شما را پذیرا باشیم. همچنین تجربه ما به املاک، خدمات حرفه‌ای، مراقبت‌های بهداشتی، فروش، حمل و نقل، ساخت و ساز و صنعت میهمان‌نوازی گسترش می‌یابد.

براساس این گزارش، بهترین بانک‌ها برای اشتغال، تمرکز زیادی بر روند انجام کارها داشتند. مدیران ارشد بهترین بانک‌ها در این خصوص، روش‌هایی را در امور کاری خود برجسته کردند که به واسطه آنها مسوولیت‌ها را مجددا تنظیم کردند، تشریفات اداری را حذف کرده یا از فناوری‌های جدید برای اتوماسیون کارهای تکراری یا خسته‌کننده استفاده کردند. در مجموع ۹۰ بانک در رتبه‌بندی امسال بهترین بانک‌ها از نظر شرایط کاری جایگاهی را کسب کردند که تنها ۲۵ بانک از آنها بین ۳ تا ۱۰میلیارد دلار دارایی دارند.

نگار کریمی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: