کد خبر: ۱۹۸۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - 17 October 2021
گزارش مثبت به پرداخت ملت؛
به پرداخت ملت در شش ماهه نخست سال جاری توانست، 15 هزار و 79 میلیارد ریال درآمد کسب کرده است که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که 13 هزار و 174 میلیارد ریال درآمد کسب کرده بود، رشدی 15 درصدی داشت.

به پرداخت گزارش ماهانه خود را نسبت به دوره های قبل بسیار بهتر منتشر کرده و توانست رشد خوبی را نشان دهد.

به پرداخت ملت در شش ماهه نخست سال جاری توانست، 15 هزار و 79 میلیارد ریال درآمد کسب کرده است که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که 13 هزار و 174 میلیارد ریال درآمد کسب کرده بود، رشدی 15 درصدی داشت.

به گزارش بانکداری ایرانی،  در شهریور ماه سال جاری دو هزار و 657 میلیارد ریال درآمد نصیب شرکت کرده بود. درآمد کارمزد تراکنش پنج هزار و 37 میلیارد ریال در پایان شش ماهه منتهی به 31 شهریور 1400 محقق شد. حال انکه در سال گذشته طی شش ماه چهار هزار و 245 مییارد ریال درامد محقق کرده بود.

در یک ماهه شهریور امسال به پرداخت معادل 919 میلیارد ریال درامد از محل کارمزد تراکنش کسب کرده بود. علاوه بر این پشتیبانی پایانه ها 838 میلیارد ریال طی شش ماهه نخست امسال برای شرکت درامد در پی داشته است. درآمد تولید نرم افزار 306 میلیارد ریال کسب درامد کرده است. خدمات شارژ برای به پرداخت هشت هزار و 876 میلیارد ریال درامد ساخته است. در سال گذشته نیز مبلغ هشت هزار میلیارد ریال از محل شارژ درامد کسب کرده است.

سود خالص محقق شده
به پرداخت برای سه ماهه سال جاری مبلغ یک هزار و 173 میلیارد ریال سود خالص ساخته بود. سود خالص به پرداخت در سه ماهه گذشته 776 میلیارد ریال بوده که با رشد 51 درصدی مواجهه شده است.

بر اساس این رخدادها سود عملیاتی 368 ریال برای هر سهم محقق شده است. که در نهایت سود پایه هر سهم 391 ریال بوده است.

تفاهم نامه های درآمدزا
از رخدادهای مثبت در برای رشد درامد به پرداخت قرار دادهای جدید است. به پرداخت با شرکت تارا تفام نامه برای دسترسی به کیف الکترونیکی پول تارا از طریق منوی خدمات نرم افزار موبایلی سکه امضا کرده است. در واقع پلتفرم اپلیکیشن سکه یک سکوی جامع نرم افزاری برای محقق ساختن نیازهای کسب‌وکارها و مشتریان بوده و قابلیت توسعه نیازمندی‌های مشتری به شکل شخصی‌سازی برای حوزه های Fintech و Ecommerce به سهولت در آن میسر است و این پلتفرم با کلیه قوانین و استانداردهای مد نظر نمادهای حاکمیتی و قانون‌گذار در تطابق کامل است. اين خدمات شامل بن‌کارت‌های الكترونيكي، بن‌کیف‌های مربوط به گروه‌های کالایی و خدمات‌سازماني می‌شود. اين همکاری در مسیر توسعه خود به زمینه‌هایی همچون ارائه اعتبار و خدمات جایگاه‌های سوخت تعمیم می‌یابد تا با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا، نیاز به لمس کارت‌های بانکی و پایانه‌های فروش از بین برود و مشتریان تنها با اسکن بارکدها و پرداخت آنلاین و نشان دادن صفحه موبایل خود به فروشندگان، فرایند خريد را به پایان ببرند و براي تحقق آن نياز به نصب نرم‌افزار موبايلي جديدي نداشته باشند و از طريق منوي تارا در اپليكيشن‌هاي پرداخت‌ساز خدمت بگيرند.

برترین PSP خاورمیانه
بر اساس آخرین گزارش نشریه نیلسون‌ریپورت؛ به پرداخت ملت با کسب جایگاه برتر منطقه در میان شرکت‌های فعال در عرصه پرداخت الکترونیک، بار دیگر پرچم پرافتخار ایران را بر فراز خاورمیانه به اهتزاز درآورد. این شرکت بنا بر رتبه‌بندی جدید نشریه مرجع و معتبر نیلسون‌ریپورت در سال 2020، علاوه بر در اختیار داشتن رتبه‌های نخست منطقه‌ای و کشوری، در سال گذشته توانست جایگاه پانزدهم را به سیزدهم ارتقا دهد. این رتبه‌بندی که در شماره 1199 نشریه نیلسون‌ریپورت مورخ سپتامبر 2020 منتشر شده است، نشان‌دهنده تغییرات مثبت و تحول کمی و کیفی در ارائه محصولات و خدمات شرکت" به‌پرداخت ملت " است که به عنوان ، برترین شرکت منطقه (خاورمیانه) محسوب می‌شود. گفتنی است نیلسون‌ریپورت ، نشریه‌ای با بیش از 48 سال سابقه انتشار است ،که به‌صورت تخصصی، به موضوع سیستم‌های پرداخت الکترونیک می پردازد .

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: