کد خبر: ۱۹۸۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۹ - ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - 16 October 2021
بانک تجارت به عنوان یکی از قدیمی ترین بانک‌های ایرانی، همواره تلاش داشته به روز، مترقی و تحول‌خواه باشد و در این کار موفق بوده است.

بانک تجارت به عنوان یکی از قدیمی ترین بانک‌های ایرانی، همواره تلاش داشته به روز، مترقی و تحول‌خواه باشد و در این کار موفق بوده است.

به گزارش بانکداری ایرانی،  نتیجه این به روز و تحول خواه بودن نیز در رده‌های نخست قرار دادن این بانک در بین بانک‌های ایرانی قدیمی است؛ وگرنه بانک‌های قدیمی ایرانی کم نیستند که با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم کرده و هیچ تلاشی برای برون رفت از این مشکلات نمی کنند و به دلیل اینکه بوی کهنگی می‌دهند لذا مشتریان نیز رغبتی به استفاده از خدمات انها ندارند؛ باید باور کرد دوران بانکداری سنتی به سر آمده است و بانکی در اینده موفق خواهد بود که خود را به روز و تحول خواه نشان دهد.

بر همین اساس بانک تجارت اقدامات زیادی را انجام داده که نشان دهنده عزم جدی بانک برای به روز و مترقی بودن، است.

به گفته یکی از اعضای هیات مدیره بانک تجارت؛« فعالیت های بانک در ابتدا به خدمات شعب و به صورت محدود در قالب خدمات نوین خلاصه می شد. اما امروزه با هدایت فرایندها به سمت دیجیتالی شدن و توسعه کسب و کار ، بانک تجارت از طریق شرکت تکنو تجارت به عنوان مرکز نوآوری بانک با انعقاد تفاهم نامه های متعدد با شرکت های دانش بنیان و استارت‌آپ ها سعی در ارتقا ارائه خدمات نوین دارد.»

در اخرین تحول، بانک تجارت و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

مدیرعامل بانک تجارت در این مراسم با اشاره به عملکرد این بانک در همکاری با صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری گفته بود که مجموعه بانک تجارت با دیدگاه آینده‌نگر و از طریق شبکه شعب سراسر کشور و ظرفیت‌های فنی و تخصصی در راستای تقویت زیست بوم اقتصاد دانش بنیان، همکاری همه‌جانبه با این شرکت‌ها را در دستور کار خود دارد.

این خبر در حالی منتشر شده بود که سهم بانک تجارت در صدور ضمانت نامه های شرکت های دانش بینان 32 هزار میلیارد ریال بوده است.

اگر تحولاتی که تنها چندماه گذشته این حوزه انجام شده را بررسی کنیم به راحتی نشان می دهد که بانک تجارت برای پیشرو بودن بیشتر از دیگر بانک‌ها در تلاش است.

- بانک تجارت در راستای تکمیل زنجیره خدمات خود، با همکاری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا (زیرمجموعه گروه صنعتی گلرنگ) از «کیف پول اعتباری زمرد - تارا» رونمایی کرد.
- امضای تفاهم‌نامه همکاری بانک تجارت و شرکت پروازکاران در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها» با حمایت از پلتفرم Seateto و ارائه تسهیلات به ایرلاین‌ها و آژانس‌های مسافرتی و پشتیبانی از صنعت هوانوردی
- امضای تفاهم نامه بانک‌ تجارت با صندوق نوآوری و شکوفایی در اجرای تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۰، با هدف اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت به شرکت‌های دانش‌بنیان
- قابلیت جدید همراه بانک تجارت؛ درج خودکار اطلاعات با اسکن QR کد روی برگه چک
- ارائه تمامی خدمات بانکداری الکترونیکی و دیجیتالی موجود توسط بانک تجارت
- به روزرسانی تمامی ابزارهای موجود در اختیار مشتری
- رونمایی از زمرد؛ زیست بوم زمرد می تواند نقش بسزایی در افزایش رضایتمندی مشتریان داشته باشد. در این زیست بوم اولویت، ارائه خدمات شخصی سازی شده به مشتری با رویکرد غیرحضوری است و مشتری حق انتخاب بیشتری برای دسترسی به محصولات و خدمات بانک دارد.

همانگونه که ازاین خبرها پیداست ، بانک تجارت تلاش دارد که در فضای کسب و کار مدرن بانکداری ، حرف نخست را بزند و تا اینجای کار موفق عمل کرده است.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: