کد خبر: ۱۹۷۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۱ - ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - 28 September 2021
بانک ایران زمین پیشرو در بانکداری دیجیتالی
حضور فعالان عرصه مجازی در اپلیکیشن های مختلف از جمله شبکه اجتماعی امروزه امری گریز ناپذیر شده است و همه به نوعی در این فضا حضور دارند و برخی به حالت سطحی و گذرا و بعضی دیگر به صورت حرفه ای در این برنامه های حضور داشته و از ان کسب درامد می کنند.

بنگاه های اقتصادی در دوران اخیر برای ارائه خدمات از هر بستری بهره می‌برند تا راحت‌تر به مشتریان خود سرویس‌دهی کنند. یکی از این بنگاه اقتصادی که علاوه بر اینکه در بحث فناوری و فین تک‌ها فعال بوده و نتیجه خوبی هم گرفته و در حال حاضر کار را در شبکه های اجتماعی نیز توسعه داده تا بانکداری دیجیتالی را تقویت کند ، بانک ایران زمین است که در این راه توفیقاتی نیز کسب کرده است. این طرح ها به نوعی از شجاعت نیز برخوردار است چرا که حضور در شبکه هی اجتماعی برای هر بنگاه اقتصادی نه تنها منفعتی ندارد بلکه ضرر نیز دارد.

به گزارش بانکداری ایرانی، حضور فعالان عرصه مجازی در اپلیکیشن های مختلف از جمله شبکه اجتماعی امروزه امری گریز ناپذیر شده است و همه به نوعی در این فضا حضور دارند و برخی به حالت سطحی و گذرا و بعضی دیگر به صورت حرفه ای در این برنامه های حضور داشته و از ان کسب درامد می کنند.

برخی از شرکت های بسیار معروف و برندهای جهانی نیز نیز این روزه از بستر برخی از اپلیکیشن به عرضه محصولات خود اقدام کردد. به عنوان مثال در صفحات اینستاگرامی بسیاری از برندهای معروف جهانی به راحتی امکان خرید محصولات را فراهم کرده‌اند.

بانک‌ها نیز وارد این عرصه شده و در فضای مجازی فعال هستند. در ابتدا بانک ها با ربات های خاصی شروع به فعالیت کردند اما این ربات ها در جامعه چندان کشش نداشت. و در فضای دیگری فعال شدند تا در نهایت به مشتریان خود ارائه خدمات کنند.

بانک ایران زمین نیز یکی از فعالان به روز در این عرصه است.
این بانک نیز برای پیشبرد اهداف خود همواره در حوزه فناوری و نواوری فعال بوده و از چندسال گذشته توانست اقدامات مهمی انجام دهد و اخیرا نیز پروژه‌های زیادی را عملیاتی کرده و یا در دست اجرا دارد.

به عنوان نمونه می توان به این نکته اشاره کرد که در حال حاضر ۷۲ فرایند در قالب ۴۰ سرویس در فراز ساده‌سازی شده و ۶۰ ساعت برنامه آموزشی و ۱۶ هزار نفر ساعت آموزش برای ۴ هزار مشتری اجراشده است تا پلتفرم فراز به‌عنوان یکی از ۱۲ پلتفرم یک‌پارچه بانک ایران‌زمین به‌صورت پایلوت، از کانال‌های متنوع خدمات یک‌پارچه‌ای را به مشتریان ارائه دهد.

در واقع بانک ایران زمین با بهره برداری از فین تک ها به اقدامات زیادی دست زده است اما نکته جالب تر اینکه در شبکه های اجتماعی فعال شده است.

اخیرا بانک ایران زمین سه طرح را در اینستاگرام فعال کرده و از این طریق برای سهولت دسترسی مشتریان بانک به ارائه خدمات در این بستر اقدام کرده است.

این کمپین اینستاگرامی که با جوایزی نیز همراه است در واقع جدید ترین اقدام بانک ایران زمین است تا بلاگرهای اینستاگرام از هر طیفی از ان بهره ببرند.

نکته جالب توجه اینکه بانک ایران زمین در فضای مجازی یکی از پرطرفدار ترین بانکهاست چرا که در چندماه گذشته حدود 10 هزار تا دنبال کننده داشته اما در حال حاضر بالای یک صدهزار دنبال کننده دارد که همه این افراد مشتریان بانک هستند که از طریق شبکه اجتماعی از بانک خدمات هم می گیرند.

در حقیقت بانک ایران زمین از جمله بانک‌های پیش رو در عرصه فناوری و بانکداری دیجیتالی است که همواره در تلاش است از هر امکانی برای ارائه خدمات به مشتریان خود و جلب رضایت انها اقدام کند و حضور در شبکه اجتماعی از جمله کارهای شجاعانه ای است که می تواند بهره زیادی برای بانک داشته باشد.

علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: