کد خبر: ۱۹۷۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - 15 September 2021
بانک سینا همواره کوشیده است خدمات را به بهترین نحو با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، در کمترین زمان به مشتریان و هموطنان ارائه کند.

 بانک سینا همواره کوشیده است خدمات را به بهترین نحو با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، در کمترین زمان به مشتریان و هموطنان ارائه کند.


مدیرعامل بانک سینا در دیدار با همکاران شعب گراش و لار در استان فارس با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه حمایت از طرح‌های اشتغالزایی و تولیدی و کسب و کارها از اهداف این مجموعه است، گفت: بانک سینا جزو بانک‌های استاندارد از لحاظ کفایت سرمایه است. این مهم در حالی محقق شده که بانک سینا، اقدامی‌جهشی را در پرداخت تسهیلات در سال گذشته شاهد بود.

ایمانی در ادامه به موضوع قرض‌الحسنه اشاره کرد و گفت: پنجمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز این بانک در حال برگزاری است و فرصت مناسبی است تا همکاران از طریق تعامل با مشتریان و تبیین ابعاد سنت نیکوی قرض‌الحسنه زمینه حمایت بیش از پیش بانک از اقشار آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار را فراهم آورند.

وی با بیان آنکه بانک سینا اهداف مهمی‌برای نقش‌آفرینی در رونق اقتصاد با ارائه تسهیلات به بنگاه‌های خرد و کلان کشور دارد، گفت: با حمایت و بهره‌گیری از پتانسیل بالای این بنگاه‌ها می‌توان در اشتغالزایی ، توسعه و رونق تولید داخلی نقش موثری ایفا کرد.

ایمانی بر توسعه سهم بازار در این منطقه که قلب تپنده جنوب استان فارس است تاکید کرد و گفت: این منطقه از دیر باز محل رفت و آمد تجار از شهرهای مختلف ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس بوده و مسیرهای ترانزیتی آن در چرخه توسعه اقتصادی کشور نقش موثری ایفا کرده است. به همین دلیل حضور موثر و کارآمد بانک سینا می‌تواند باعث دسترسی به بازارهای هدف در داخل و خارج از کشور و بهره‌گیری از فعالیت‌های تجاری در این منطقه شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: