کد خبر: ۱۹۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۸ - ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - 01 June 2021
بانک تجارت در پایان اردیبهشت 1400
حاصل کار بانک تجارت در دو ماه نخست سال 1400 کسب پنج هزار و 191 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی و اختصاص چهار هزار و 3454 میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری با ثبت تراز عملیاتی مثبت 737 میلیارد تومان با رشد 80 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته بود.

حاصل کار بانک تجارت در دو ماه نخست سال 1400 کسب پنج هزار و 191 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی و اختصاص چهارهزار و 3454 میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری با ثبت تراز عملیاتی مثبت 737 میلیارد تومان با رشد 80 درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته بود. 

به گزارش بانکداری ایرانی و براساس تازه ترین گزارش ماهیانه بانک تجارت در اردیبهشت ماه 1400 دو هزار و 731 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و دو هزار و 334 میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری اختصاص داد، که نتیجه آن ثبت تراز مثبت 397 میلیارد تومان بود.

این بانک خصوصی در این دوره یک ماهه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 56 درصد، در بخش درآمد تسهیلات رشد داشته است و در بخش سود پرداختی 59 درصد افزایش داشته است و تراز عملیاتی آن 42 درصد رشد داشته است. 

بانک تجارت در این دوره در بخش تسهیلات اعطایی بیشترین درآمد را از سه سر فصل سایر تسهیلات، مشارکت مدنی و فروش اقساطی کسب کرد و مانده تسهیلات اعطایی این بانک به رقم 279 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به پایان اردیبهشت سال قبل 56 درصد رشد داشته است .

این بانک بورسی در بخش پرداخت سود به سپرده های سرمایه گذاری بیشترین سود را به سه سرفصل سپرده های کوتاه مدت، دوساله و یک ساله پرداخت کرد و مانده سپرده های سرمایه گذاری این بانک در پایان اردیبهشت ماه به رقم 337 هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به دوره مشابه سال قبل 57 درصد افزایش داشته است.

بانک تجارت با ارایه خدمات مطلوب به مشتریان جالب رضایت آنها توانست منابع بدون هزینه خود را 69 درصد در پایان اردیبهشت ماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته افزایش دهد و به بیش از 100 هزار میلیارد تومان برساند، که نزدیک به یک سوم پرتفوی سپرده های سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است. این منابع شامل سپرده های قرض الحسنه ریالی ، ارزی و سایر سپرده ها است. مانده این نوع منابع در پایان دوره مشابه سال گذشته 74 هزار میلیارد تومان بوده است. 

ثبت تراز مثبت 737 میلیارد تومان و رشد 69 درصدی منابع بدون هزینه
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: