کد خبر: ۱۹۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۱ - ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - 20 April 2021
بهره‌برداری از پایگاه داده‌های مشتری بیمه کوثر با هدف مانع‌زدایی و پشتیبانی از مشتریان و ذی‌نفعان شرکت و نیز ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت در بیش از ۲۵ شاخص اجرایی شد.

بهره‌برداری از پایگاه داده‌های مشتری بیمه کوثر با هدف مانع‌زدایی و پشتیبانی از مشتریان و ذی‌نفعان شرکت و نیز ارزیابی عملکرد کارکنان شرکت در بیش از ۲۵ شاخص اجرایی شد.

معاون ارتباطات، امور مشتریان و بازاریابی بیمه کوثر اعلام کرد: برای تکمیل چرخه خدمات مشتریان شرکت و فراهم‌کردن عدالت در خدمت‌دهی اعم از صدور، خسارت و ارزیابی خدمات کارکنان از منظر مشتریان و ذی‌نفعان با بهره‌گیری از دانش روز و با استفاده از فناوری‌های نوین، ایجاد پایگاه اطلاعات مشتریان با نام اختصاری (CDP (Customer Data Platform به بهره‌برداری رسید.

احمدرضا عصاری با اعلام اینکه سامانه CDP خردادماه سال گذشته در بیمه کوثر تدوین و طراحی شد، گفت: این سامانه تمامی اطلاعات مشتریان را از سامانه‌های مدیریت رضایت مشتریان (CSM)، مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، شاخص نرخ ریزش و نگهداشت مشتریان (CRR)، مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان (CCM) و سامانه باشگاه مشتریان (CC) فراخوانی و طبق برنامه‌نویسی به‌صورت توصیفی و تحلیلی در اختیار مدیران ارشد شرکت قرار می‌دهد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: