کد خبر: ۱۹۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۳ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - 15 April 2021
بیمه دی در سال 99
بیمه دی در سال گذشته توانست سهم سایر رشته های بیمه ای به جز درمان را 8 درصد افزایش دهد تا با ایجاد تنوع در پرتفوی آینده مطمئن تری برای شرکت ترسیم کند.

بیمه دی در 12 ماه سال 99 توانست تراز عملیاتی مثبت یک هزار و 557 میلیارد تومان ثبت کند و همچنین با ایجاد تنوع در پرتفوی سهم بیمه درمان را هشت درصد کاهش داد و به همین میزان سهم سایر رشته ها را افزایش داد.

به گزارش بانکداری ایرانی، این شرکت فرابورسی در طول 12 ماه سال 99 چهار هزار و 160 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و دو هزار و 603 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که حاصل کار این شرکت در سال گذشته ثبت تراز مثبت یک هزار و 557 میلیارد تومان بود که در مقایسه با سال 98 نزدیک به 15 درصد کاهش داشته است.


بیمه دی در اسفندماه سال گذشته 172 میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد و 349 میلیارد تومان از زیان بیمه شدگان این شرکت را جبران کرد تا پرونده عملیات بیمه گری این بیمه خصوصی با تراز عملیاتی مثبت یک هزار و 557 میلیارد تومان نسبت خسارت 62.57 درصدی در سال 99 بسته شود.

براساس این گزارش این شرکت بیمه ای در طول 12 ماه سال گذشته چهار هزار و 160میلیارد تومان حق بیمه تولید کرد که نسبت به سال قبل از سه درصد افزایش داشته است و دو هزار و 603 میلیارد تومان خسارت پرداخت کرد که نسبت به سال قبل از آن 17 رشد داشته است، حاصل کار این شرکت بورسی در سال گذشته ثبت تراز عملیاتی مثبت یک هزار و 557 میلیارد تومان بود .

بیمه دی در 12 ماه سال 98 تراز عملیاتی مثبت یک هزار و 826 میلیارد تومان را ثبت کرده بود که حاصل تولید چهار هزار و 51 میلیارد تومان حق بیمه و پرداخت دو هزار و 225 میلیارد تومان خسارت بود. این شرکت در سال 98 بیشترین حق بیمه را از سه رشته درمان با سهم 93 درصد، ثالث با سهم سه درصد و مسئولیت با سهم یک درصدی تولید کرد و بیشترین خسارت را هم در سرفصل های درمان 91 درصد، ثالث سه درصد و مسئولیت با سهم یک درصد پرداخت کرده بود.

بیمه دی در سال 99 بیشترین حق بیمه را از رشته های درمان با سهم 85 درصد، ثالث با سهم پنج درصد ، مسئولیت با سهم دو درصد و زندگی با سهم دو درصد تولید کرد و بیشترین خسارت را هم در سرفصل های درمان 91 درصد، ثالث سه درصد و مسئولیت با سهم یک درصد پرداخت کرده بود.

بیمه دی در سال گذشته توانست سهم سایر رشته های بیمه ای به جز درمان را 8 درصد افزایش دهد تا با ایجاد تنوع در پرتفوی آینده مطمئن تری برای شرکت ترسیم کند، بیمه درمان تکمیلی ایثارگران مهمترین قرار داد  بیمه دی است که در سال 99 سهم 85 درصدی و سال 98 سهم 93 درصدی از پرتفوی این شرکت داشته است اگر چه این شرکت با ایجاد زیر ساخت های منحصر به فرد برای ارائه خدمات به جامعه معظم ایثارگران دارای مزیت مطلق است اما افزایش 8 درصدی سهم سایر حاکی از عملکرد مطلوب این شرکت بازار بیمه کشور است.

ثبت تراز مثبت 1557 میلیارد تومانی کاهش 8 درصدی سهم بیمه درمان
 
علی سوری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: