کد خبر: ۱۹۳۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - 04 April 2021
موسسه ملل در 12 ماه سال 99 در مجموع سه هزار و 899 میلیارد تومان در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل دو هزار و میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری اختصاص داد که حاصل آن ثبت تراز مثبت یک هزار و 57 میلیارد تومان بود.

موسسه ملل در 12 ماه سال 99 در مجموع سه هزار و 899 میلیارد تومان درآمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل دو هزار و میلیارد تومان سود به سپرده های سرمایه گذاری اختصاص داد که حاصل آن ثبت تراز مثبت یک هزار و 57 میلیارد تومان بود.

به گزارش بانکداری ایرانی  و بر اساس آخرین گزارش ماهیانه موسسه ملل ، این موسسه در اسفند ماه 409 در آمد از محل تسهیلات اعطایی کسب کرد و در مقابل 571 میلیارد تومان سود پرداخت کرد و تراز عملیاتی اسفند ماه این بانک منفی 162 ثبت شد.

این موسسه خصوصی در مجموع 5 درصد درآمد تسهیلاتی و 25 درصد سود پرداختی به سپرده های سرمایه گذاری خود را در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ افزایش داده است .

موسسه ملل در بخش تسهیلات اعطایی بیشترین در آمد را از سه سر فصل سایر تسهیلات، مشارکت مدنی و فروش اقساطی در سال گذشته کسب کرد و مانده تسهیلات اعطایی این موسسه به رقم 18 هزار و 681 میلیارد تومان رسید که نسبت به سال قبل از آن 19 درصد رشد داشته است .

این شرکت بورسی در بخش پرداخت سود به سپرده های سرمایه گذاری بیشترین سود را به سه سرفصل سپرده های یک ساله ، دو ساله و سپرده های کوتاه پرداخت کرد و مانده سپرده های سرمایه گذاری این موسسه مالی در پایان سال 99 به رقم 22 هزار و 952 میلیارد تومان رسید که نسبت به سال قبل از آن 51 درصد افزایش داشته است.

لیلا فریادرس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: