کد خبر: ۱۹۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۵ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۰ - 22 March 2021
معاون امور صنایع وزارت صنعت، قیمت‌گذاری اسید سولفوریک را نیازمند تصمیم‌گیری منطقی دانست و از بررسی چالش‌ تولیدکنندگان این بخش و قیمت گذاری متناسب با شرایط اقتصادی - صنعتی و با هدف کاهش هزینه مبادله تولیدکنندگان خبر داد.

بانکداری ایرانی-  معاون امور صنایع وزارت صنعت، قیمت‌گذاری اسید سولفوریک را نیازمند تصمیم‌گیری منطقی دانست و از بررسی چالش‌ تولیدکنندگان این بخش و قیمت گذاری متناسب با شرایط اقتصادی - صنعتی و با هدف کاهش هزینه مبادله تولیدکنندگان خبر داد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت؛‌ «مهدی صادقی نیارکی» با اشاره به ابراز نارضایتی تولیدکنندگان اسید از نوسانات قیمت در بخش تامین مواد اولیه، گفت: در جلسه ای که با حضور دستگاه های مرتبط با این صنعت و تولیدکنندگان این بخش, تصمیماتی برای تعیین قیمت منطقی اسید سولفوریک اتخاذ شد.
معاون وزیر صنعت یادآور شد:‌ با توجه به افزایش قابل توجه قیمت گوگرد در 2 ماه اخیر و اینکه قیمت خوراک پالایشگاه‌های گاز تغییر نداشته است، برای تعدیل فرمول قیمت پایه گوگرد توسط وزارت نفت، با هدف جلوگیری از متضرر شدن واحدهای تولید اسید سولفوریک تصمیم گیری شد.

صادقی نیارکی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد شرکت صنایع ملی مس ایران نیز برنامه زمانبندی خود برای ایجاد واحد تولید اسید فسفریک و صادرات این محصول را به این معاونت اعلام کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: