کد خبر: ۱۹۲۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲:۰۸ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - 06 March 2021
تفاهم‌نامه همکاری میان مسوولان شرکت بیمه کوثر و کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران برای حمایت از جهادگران عرصه توسعه منعقد شد.

تفاهم‌نامه همکاری میان مسوولان شرکت بیمه کوثر و کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران برای حمایت از جهادگران عرصه توسعه منعقد شد.

مجید مشعلچی فیروزآبادی، مدیرعامل شرکت بیمه کوثر دراین مراسم با بیان اینکه این همکاری در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی؛ شناسایی و استفاده از ظرفیت‌ها با ایجاد چرخه خدمات و تولید محصول آغاز شد، از انعقاد قراردادهای استراتژیک در شرکت بیمه کوثر خبر داد و خاطرنشان‌کرد: این قراردادها برای استفاده از ظرفیت‌های انجمن‌های صنعتی و علمی ‌و بهینه‌کردن این پتانسیل‌ها در سطح کشور منعقد می‌شود، چرا که با ایجاد و توسعه کسب‌وکارها و توانمند‌ی‌ها مسیر توسعه کشور در عرصه‌های مختلف هموار می‌شود.


مدیرعامل بیمه کوثر در خصوص اهداف این تفاهم‌نامه بیان‌کرد: همکاری در زمینه شناسایی ریسک‌های حوادث کار و راه‌های جلوگیری و کاهش آن با استفاده از نتایج تحقیقات و تجربیات کارشناسان، شناسایی و استفاده از راه‌های نوین آموزش بیمه‌گذاران برای آشنایی با مسائل ناشی از حوادث منجر به خسارت‌های جانی و مالی و آگاهی از تبعات رعایت نکردن نکات ایمنی و قوانین حفاظت فنی، ارتقای دانش بیمه‌ای هنگام خرید بیمه‌نامه و اقدام‌های لازم در خصوص چگونگی دریافت خسارت، طراحی و معرفی بیمه‌‌نامه‌ها متناسب با نیاز پیمانکاران، متخصصان و مدیران، راه‌اندازی سامانه پاسخگویی جامعه هدف از جمله اهداف این تفاهم‌نامه است.

دبیر کانون سراسری پیمانکاران عمرانی ایران نیز در این مراسم گفت: این تفاهم‌نامه به منظور آموزش مدیریت ریسک حوادث ناشی از کار و حمایت بیمه‌ای از پیمانکاران، مدیران و متخصصان در راستای تحقق اهداف حمایت از جهش تولید منعقد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: