کد خبر: ۱۹۲۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۳ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - 23 February 2021
هر دلار امروز (سه‌شنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۵۵۷ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۳۲۳ تومانی همراه‌شد. نرخ هر یورو نیز به ۲۹ هزار و ۷۹۴ تومان رسید.

بانکداری ایرانی- هر دلار امروز (سه‌شنبه) در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۵۵۷ تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۳۲۳ تومانی همراه‌شد. نرخ هر یورو نیز به ۲۹ هزار و ۷۹۴ تومان رسید.

به گزارش ایرنا، قیمت فروش یورو امروز با افزایش ۴۰۳ تومانی نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری گذشته (دوشنبه) به ۲۹ هزار و ۷۲۴ تومان رسید.

امروز قیمت خرید هر دلار ۲۴ هزار و ۲۲ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۹ هزار و ۱۳۵ تومان بود. همچنین قیمت خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۴ هزار و ۳۱۴ تومان و قیمت فروش آن ۲۴ هزار و ۵۵۷ تومان است.

علاوه بر این، نرخ خرید یورو در این بازار ۲۹ هزار و ۴۹۹ تومان و نرخ فروش آن ۲۹ هزار و ۷۹۴ تومان اعلام شد.

براساس این گزارش در سامانه نیما در روز معاملاتی گذشته (دوشنبه)، هر یورو به قیمت ۲۹ هزار و ۱۱۶ تومان و هر دلار ۲۴ هزار و ۳۷۹ تومان به فروش رسید.

همچنین در سامانه سنا روز کاری گذشته (دوشنبه)، حواله یورو به قیمت ۲۹ هزار و ۹۶ تومان معامله و همچنین حواله دلار به قیمت ۲۴ هزار و ۷۲ تومان فروخته شد.

به گزارش ایرنا، بررسی رفتار فعالان بازار ارز در روزهای اخیر نشان‌دهنده تردید و سرگردانی آنهاست به طوری که آنها از تداوم رشد بهای ارز ناامید شده و چشم به ریزش قیمت‌ها دارند، به نظر می‌رسد که دلالان بازار ارز اکنون به پیشواز تحولات پیش رو رفته‌اند.

برچسب ها: دلار ، ارز ، قیمت دلار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: